Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tijd voor foto's

25-1-2010 16:29:59
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt om trouwfoto's te nemen? Ik ben onze volgorde van de dag aan het plannen en heb geen idee hoeveel tijd ik hiervoor moet opschrijven.

Groetjes Hanne

Hanne
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 989

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik25-1-2010 16:36:30

Hej Hanne,

Voor een echte fotoshoot moet je toch snel 1 à 2 uur nemen, vooral omdat je echt op je gemak wil zijn

als je een fotoshoot doet met familie (al dan niet traditionel efamiliefoto's) dan kan dat op ongeveer een half uurtje.

Dit hebben wij van onze fotograaf doorgekregen

groeten
eva

Laura
4-9-2010
 Meld misbruik25-1-2010 17:42:48

Hej Hanne,

Je moet ook eens nadenken waar je graag foto's wil nemen. Als je enkele leuke of voor jullie speciale plekken kent, moet je ook de verplaatsing meerekenen.
De fotoshoot met ons tweetjes zal +- 1u30 zijn. Tijdens de receptie voor de mis, worden de foto's met de familie genomen.

Veel succes!

Laura

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik25-1-2010 21:11:42

wij rekenen zowel voor familie en koppel samen 2uur, nu en dan tussendoor waar er tijd is voor een foto zal dit wel lukken. idd als je op verplaatsing gaat moet je deze er nog bij rekenen.xx

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik25-1-2010 22:10:28

ons raadden ze aan 3u uit te trekken voor foto's, wij denken eigenlijk er 2u voor te rekenen, want 3u vinden we echt wel lang... Vervoer naar lokatie zit hier uiteraard nog niet in!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...