Terug naar overzicht
HeyWij waren 2j geleden ook gaan kijken naar het godshuis, maar ondanks het prachtige gebouw hadden wij ook onze twijfels. Vooral omdat er zeer vaag gedaan werd over de prijzen. Er wordt pas een concrete offerte gemaakt als alles vastgelegd wordt.Wij weten graag vooraf al richtprijzen.Je moet bv ook bijbetalen voor stoelhoezen terwijl dit in andere feestzalen niet zo was.Wij hadden het gevoel dat we ver boven ons budget zouden eindigen.Over het eten kunnen we zelf niet meespreken maar heb al gemengde reacties gehoord.Zij stellen zich ook voor als 'wedding planner' maar je krijgt in andere feestzalen ook begeleiding hoor. En als je zelf hier en daar wat leest, kom je zelf ook al heel ver in de organisatie.Dus de wedding planning wordt nogal opgeblazen.Door dat alles konden we er gewoon niet voor kiezen en daar hebben we nu zeker geen spijt van.Hopelijk helpt je dit wat vooruit??xxx
Hallo,Wij trouwen in juni en zijn ook gaan kijken in het Godshuis. Net als Katrien hadden wij onze twijfels. We vertrouwden het niet helemaal, vooral over hun prijs doen ze vaag, je moet voor alles bijbetalen... Wat we ook minder vonden wa het feit dat er meerdere feesten op hetzelfde ogenblik plaatsvinden. Daarenboven is hun tuin (binnenhof) klein en ligt deze maar voor de helft in de zon.We hebben uiteindelijk gekozen voor het Klokhof in Kortrijk. Dit was voor ons de beste keuze op het vlak van zaal, prijs, locatie.Huyze de Baere in Maldegem vonden wij ook een topper, maar de zaal was te klein voor ons. Groetjes,Liselotte
Ik ging reeds drie keer naar een feest in het Godshuis en het was drie keer echt in orde. Je hebt overigens geen last van de andere trouwfeesten die er plaatsvinden.Zelf vind ik het echt te duur. Voor die prijs heb je even lekker eten ergens anders. Maar ze zijn zeker professioneel!En de grote witte zaal is echt fantastisch.Toen ik me informeerde over hun zaal op een beurs was de vrouw in kwestie totaal niet vriendelijk en redelijk hautain waardoor ze onmiddellijk van mijn twijfellijst zijn verdwenen :)Maar nogmaals; kwalitieit is er zeeeeker goed. :)