Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal

25-1-2010 21:54:12
Hoi, iedereen, wij zijn onlangs nr de trouwbeurs geweest en telkens is ons oog meteen gevallen op de Cofar als feestzaal in Roeselare.momenteel hebben wij er een optie op, maar zou graag eens jullie mening weten, heeft er daar iemand al een trouw meegegmaakt??? opmerkingen???laat het ons weten aub

DEBORAH
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 835

lise
17-9-2009
 Meld misbruik25-1-2010 23:27:54

hallo
wij zijn er getrouwd in september
heel veel complimenten gekregen
de receptie is prachtig en heel verzorgd
en het budget is zoals jullie willen
heel vriendelijk onthaalt geweest
we hebben met een thema gewerkt en het was hen niks teveel ook de kok is in orde ook het personeel was heel aangenaam we hebben niks tekort gehad
jammer dat het zo vlug voorbij is:(

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik26-1-2010 11:21:09

Hallo,

Wij geven ook ons feest daar. We zijn vorige week geweest om de menu te bespreken en echt alles is bespreekbaar. Ze gaan zelfs voor de receptie speciaal iets warm van eten maken voor onze kindjes. Heb al veel positieve reacties gehoord en ze zijn erg kindvriendelijk wat voor ons heel belangrijk is.

Groetjes
30/04/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...