TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
B
25-9-2010
|
26-1-2010 10:07:55
Dag Kathelijne...
Mijn vriend en ik waren naar net hetzelfde op zoek afgelopen zomer, en we hebben heel wat opties doorlopen, maar helaas was er ofwel geen plaats meer tot 2011 (!) ofwel deden ze er geen trouwfeesten.
Uiteindelijk zijn we terechtgekomen bij het Speelhof in Sint-Truiden, in hun Tiendeschuur (http://www.speelhof.be/fSchuur.htm ) - en doen we zelfs onze huwelijksceremonie in hun gewelfde kelder (http://www.speelhof.be/fKelder.htm ), gratis!
Een andere optie is de Lavaar in Helchteren, prachtig industrieel (http://www.tastecatering.be/content.php?hmID=7&smID... ).
Allebei hebben vrij 'gemiddelde' prijzen; dwz niet goedkoop maar zeker ook niet extreem duur.
Veel succes! - Als je nog vragen hebt, laat maar weten :)
|
|
Kathleen
|
26-1-2010 10:31:07
|
|
Kathleen
|
26-1-2010 10:37:12
|
|
Laura
18-12-2010
|
26-1-2010 11:30:14
Zaal 3 hoog in Leuven is ook heel tof en niet traditioneel, wel niet zo groot. Te klein voor ons. Ook van prijs heel schappelijk!
|
|
Inneke
|
26-1-2010 14:04:31
Berichtje voor B: wanneer trouwen jullie? (gewoon uit nieuwsgierigheid, mijn vriend en ik trouwen ook in het speelhof, 31 juli deze zomer)
|
|
Sabine
2-7-2010
|
26-1-2010 14:19:47
Beste, Ik weet niet of het je wat lijkt, maar ik bezit een Amerikaanse saloon waar een honderdtal man binnen kan.Een apart zaaltje voor het buffet, een grote keuken is er jammer genoeg niet. De saloon is gelegen in het centrum van Leuven. Mvrg. Sabine
|
|
Annelies
5-4-2010
|
27-1-2010 0:13:18
Onze eerste keuze was ook 't Stuk in Leuven, jammer dat er maar zo weinig data zijn waarop ze de zaal verhuren. We hebben daarna ook serieus lang gezocht, maar zijn via via bij feestzaal El Dorado terechtgekomen, in Humbeek (bij Grimbergen). Oude cinemazaal uit 1927, heeft wat aankleding nodig maar heeft echt iets speciaals. Qua prijs te doen (800 euro ongeveer), drank moet je daar afnemen, verder ben je vrij van catering. Als je in de zomer trouwt: er is wel maar een klein tuintje/koertje, geen echte buitenlocatie en de ligging van de zaal is een beetje mistroostig (aan het kanaal, bij een lelijke brug). Een andere echte aanrader (daar hadden wij ons feest gedaan als het wat meer in de zomer was geweest) is ferme de Wahenge in Beauvechin. Prachtige vierkantshoeve, schitterend gelegen in de natuur, oude schuur (maar niet van het type ouderwetse balken en strooien bloemetjes), iets duurder dan El dorado en nog volledig aan te kleden (wat wel nog een grote kost is). Succes met de zoektocht!
ps: in Brussel en Antwerpen heb je natuurlijk ook nog heel wat exclusieve locaties, maar qua prijs ligt dat meteen veel hoger.
|
|
Patricia
13-8-2010
|
27-1-2010 21:49:57
Je kan een goedkope zaal huren en die laten aankleden door rent-a-lounge. Of werken met en tent.
|
|
tom
26-7-2008
|
1-2-2010 19:19:33
kijk zeker eens op tastecatering.be ze hebben hele leuke niet alledaagse concepten en we hebben hier met bedrijfsfeesten zeer goede ervaring mee.
succes
|
|
tom
26-7-2008
|
1-2-2010 19:19:34
kijk zeker eens op tastecatering.be ze hebben hele leuke niet alledaagse concepten en we hebben hier met bedrijfsfeesten zeer goede ervaring mee.
succes
|
|
kathelijne
16-10-2010
|
2-2-2010 11:04:05
bedankt allemaal! we waren ondertussen idd ook al bij tastecatering en het speelhof beland (great minds think alike, zeker,):-). heeft er iemand recente ervaring met het ECR? We vonden de zaal heel mooi maar sommige aankleding op de foto's was minder onze stijl? We willen het allemaal niet te opvallend...
|
|
Dre
|
16-2-2010 18:04:56
Dan kenne wij wel de perfekte locatie voor jullie! Kijk eens op www.zone21.be : helemaal niet traditioneel, leuke omgeving, 8km van Leuven, in lounge-stijl omgebouwde maalderij. Feesten kan zowel binnen als buiten..
|
|
nancy
7-8-2010
|
29-5-2010 10:12:09
Hallo Is de 1000 euro zaalhuur van de Tiendeschuur van het speelhof in
Sint-Truiden er in begrepen, of kom ze er nog extra bij. Bij ons zei
hij dat het enkel bij fuiven is en nu zegt hij dat ze erbij komen, heb
ik me vergist? Ik zal het graag van nog een klant weten, want 1000 euro
extra is voor mij veel geld, boven het eten en drinken. Groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|