Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie Poirier limburg

26-1-2010 11:39:15
Hoi iedereen,

Kan iemand mij aan een adresje helpen waar ik de collectie van Poirier bruidslingerie kan kopen.
Ik woon in Bocholt dus liefst in de provincie Limburg of in Nederland omgeving Eindhoven, Weert.

Alvast bedankt!!

annouschka
11-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1836

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik26-1-2010 13:35:01

Hallo,

Bij bruidswinkel Anuna in Hasselt kun je lingerie van Poirier vinden. Weet niet of je dit te ver vindt natuurlijk...

Veel succes,

Sara

Ellen
22-5-2010
 Meld misbruik26-1-2010 15:00:53

Hoi ik heb dit weekend ook mijn lingerie van Poirier gekocht. Dit was in de Perenboom in Maastricht. Niet zo heel ver dus!

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik27-1-2010 9:51:17

Hallo

Bij Le Chapeau in Bree verkopen ze ook Le Poirier.

Groetjes
Katrien
222 dagen gehuwd!

Karen
17-7-2010
 Meld misbruik18-2-2010 8:33:23

Ik ben ook op zoek naar deze lingerie. Maar het stomme is, dat ik niet graag naar de bruidswinkels ga waar ik ben gaan passen voor een kleed, maar uiteindelijk niet gekocht heb. En dat is dus bij deze drie winkels toevallig het geval!
Weet iemand nog andere winkels?

Joke
15-5-2010
 Meld misbruik7-4-2010 15:29:01

hallo iedereen,

Ik ben ook op zoek naar winkels die lingerie verkopen van Poirier, maar liefst in de provincie Antwerpen.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...