Terug naar overzicht
Dit kwam vanuit een bloemenwinkel in Sint-Truiden.NL DE BOGAERDERIE
Persoonlijk vond ik dat boeket spuuglelijk, net zoals haar (nogal onthullend) kleed. Gelukkig dat we allen andere smaken heben hé! :)
Hey,Ik vond dit ook een mooi boeket, wel een beetje te lang! Haar kleed was inderdaad lelijk :)
Het leek me vooral een erg onhandig boeket! Ik vraag me af hoe ze dat ergens heeft kunnen neerleggen (bv voor tijdens de fotoshoot of zo). Die bloemen staken er langs alle kanten uit... Of zouden ze de hele tijd die vaas meegesleurd hebben die je in het begin zag?Grtz!Véro
brrr, ik vond het ook niet echt prachtig hoor. kleed, boeket en kapsel (en doorschijnend vestje van man) maar ja smaken verschillen...
Ik denk als je op internet zoekt, je wel iets in dit genre kunt terugvinden hoor! Het zijn wel opnames van 2005 ofzo, dus als je naar de winkel zou gaan, vermeld dit wel even. Ik heb een aantal weken geleden nog een mail gestuurd naar het productiehuis van 'De Ring' om een openingsdans van een koppel te weten te komen. Ze hebben gewoon contact opgenomen met het koppel en me de titel en uitvoerder van het liedje bezorgd!x