Terug naar overzicht
Ik weet niet juist van waar je bent maar ik kan u zeker Hilde Volders uit Balen aanbevelen. Je kunt altijd eens contact opnemen via www.modemaken.be
Hey Sara,Proficiat met je verloving!Onze hair and make up artist Valerie Carolus komt aan huis. Voor de proef make up vraagt zij 50 euro en haar 30 euro eventueel 5 euro voor de accessoires en voor de dag zelf 75 euro voor make up en 45 euro voor haar. De accessoires voor het haar hoeven dan niet meer betaalt te worden aangezien deze op de proef al betaalt zijn.Voor meer informatie info@maximuz.beMet vriendelijke groeten,Toon0472/67 17 71www.maximuz.be
Ik heb haar geboekt voor mijn trouw.Ik betaal 110€ voor proef en dag zelf voor make-up en haren.Ik heb nog geen proef gehad dus over resultaat kan ik je niets vertellen.Groetjes,Evie
hallo Evie,ik werk voor de Sas Academy en michel is al jaren bruidskapper, visagist, en make-up artist aan huis, kijk eens op de website www.sasacademy.be en ik maak graag voor je een vrijblijvende offerte, veel succes Katja