Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel gastenboek

26-1-2010 18:56:53
hoi iedereen,
Ik ben op zoek naar een gastenboek voor ons huwelijk. Waar kan je dit kopen en hoeveel kost dit ongeveer?
Of heeft er iemand een origineler idee dan gewoon een boek?
Alvast bedankt
Groetjes
Leen

leen
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 3066

Annelies
6-8-2010
 Meld misbruik26-1-2010 19:47:44

Hey Leen,

we zijn dit weekend naar een trouwbeurs geweest en daar zagen we wel iets origineels:

- www.depraatpaal.be
- www.hetfeestviltje.be

Veel succes ermee!

Groetjes,
Annelies

Sophie

Meld misbruik26-1-2010 21:07:32

hey, ik had ergens gelezen dat iemand een fotoalbum had gemaakt met foto's van vroeger tot nu en dan om de pagina een pagina blanco gelaten. Leek me wel leuk om te doen!

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik26-1-2010 21:13:04

Hey,

Wij zijn vandaag precies 2 maanden gehuwd en wij hadden ipv een gastenboek een gastendoek. Had een degelijk schildersdoek van 1mx1m (achteraf gezien nog veel te klein) op een shildersezel gezet aan de in/uitgang van de zaal. Moet zeggen dat iedereen dit heel tof vond en hij is ook echt vol geschreven. Nadien hebben we er een laag vernis opgespoten, en nu hangt hij mooi op in de woonkamer.

Groetjes jessie

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik27-1-2010 9:20:39

Hey Leen,

Wij hebben ergens bij een fotograaf een leuk idee gezien voor een gastenboek.
Wij gaan een verlovingsshoot laten maken, deze foto's worden dan verwerkt in een speciaal boek, waar dan de gasten naast onze foto's iets kunnen schrijven.

Het idee is eigenlijk onstaan : er zijn veel mensen die soms niet weten wat te schrijven, en sommige bladeren dan ook eens in het boek. Mensen vinden dit soms ook beschamend (omdat ze dan niets weten te schrijven) ze kunnen dan ook ineens de fotootjes bekijken. Zo valt het niet op dat ze andere tekstjes lezen.

Groetjes,

Naomi

Meld misbruik27-1-2010 9:26:12

Hey,

Wij hebben gekozen( eigenlijk nog niet helemaal, maar heb een offerte aangevraagd voor onze hele dag op 29/05/2010)voor een babbelbox. Het is wel vrij duur en je moet nogmaals evenveel als waarborg spenderen, maar dit vind ik tot nu toe ook het origineelste gastenboekjevorm :-))

Veel succes nog bij het zoeken!

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik27-1-2010 9:30:07

Hoi,
Wij maken zelf een gastenboek. We kiezen een fotoboek bij Hema ofzo en schrijven er vragen in.
Eigenlijk kan je het vergelijken met een vriendjesboek van vroeger !

leen
16-7-2010
 Meld misbruik31-1-2010 18:37:10

Bedankt iedereen voor de tips, ik ga er zeker iets mee doen.
groetjes

Ilona
12-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 21:31:53

wat voor vragen staan er dan zo allemaal op die feestviltjes?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...