Terug naar overzicht
wij trouwen dan ook!! :)
hi!wij trouwen dan ook.Waar is trouwen jullie?Groetjes,Liselotte
:D wij trouwen in Deurne (Antwerpen), en jullie? Hoe ver zijn jullie met je voorbereidingen?Wij hebben het volgende:- trouwjurk! (zeer belangrijk)- visagiste- waarschijnlijk heb ik een kapster (donderdag vastleggen)- uitnodigingen worden ontworpen- stadhuis moeten we maandag vastleggen- fotograaf- vervoer- kerkdienst, moet alleen nog overlegd worden over de liturgie e.d- receptie- avondfeest- hotelDus we moeten nog: - kostuum- ringen- schoenen en lingerie voor mij- videograaf- DJ- ijskarretje (willen we graag)Zo spannend! Van mij mag het al zover zijn!!! Allez, dan tellen we samen af! Nog 151 dagen!! :D
Wij trouwen dan ook!Iemand een idee waar je een ijskarretje kan huren?
Er zijn een aantal bedrijven die ze verhuren: bruidsparadijs o.a, maar die vinden we wat duur. Moet maar eens op google zoeken en prijzen opvragen...
Wij hebben nog 150 dagen op de teller staan, het begint spannend te worden hè!Ik heb een tijdje geleden een ijskarretje zien staan voor 250 euro, toen ik op zoek was naar ceremoniewagens. Ik weet nog dat hun garage in Hoboken was, en ik geloof hun bureel in Kontich, maar de naam ben ik kwijt...groetjes,Karolien
hoi ja idd spannend hé, het is alsof het morgen al is vind ik, nu alles op de puntjes regelen enzo. wij trouwen 11 juni dus nog 133 dagen...brrr kom al zenuwachtig als ik eraan denk. wij hebben ook al veel hoor:djzaalfotograafmijn kleedvisagistekapperbedankingenuitnodiging heb ik ook aldus niet zo veel meer:kostuum voor min ventjeringenlingerieschoenenkledij kids (3)juwelen voor ik zelfveel succes nog! grtj
Wij trouwen voor de kerk in Tielt (west-vlaanderen)op 26 juni en voor het stadhuis 17 april (gaan dan enkel eten met beperkte groep)!We moeten nog volgende regelen:- uitnodigingen- ringen- misboekje moet nog afgewerkt worden- menu kiezen- bedankingen- schoenen en lingerie- intro nummer bij binnenkomen in de zaal- thema voor tafelsIk krijg al vlinders in mijn buik !Groetjes,Liselotte
Mochten er nog mensen op zoek gaan naar een ijskarretje; ik heb nog even in mijn mail gekeken. Bij Retro ceremoniewagens (www.retro.be ) in Aartselaar/Hoboken verhuren ze een ijskarretje voor 250 euro inclusief ijsman en ijsjes voor 100 mensen.groetjes,Karolien
Hoi!Wij trouwen ook op 26/6! Maar we hebben nog wat werk...We zoeken nog een goeie allround DJ, ringen, ceremoniemeester, drukwerk, lingerie, tent voor de viering etc...Indien iemand suggesties heeft, altijd welkom... Bedankt!