Nu Online
Momenteel zijn er 360 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoed

26-1-2010 19:22:21
hallo dames en misschien ook wel heren

ik ben op zoek naar een hoed voor mijn toekomstige, het lijkt zo een beetje op een bolhoed maar met zo een gleuf in, afgelopen zomer zag ik ze wel maar steeds in het zwart en we zijn op zoek naar bruin of gebroken wit, maar heb eigenlijk geen idee waar ik er achter moet zoeken.

hebben jullie een idee, ben van antwerpen
groetjes

Kathy
8-9-2018
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1244

Leen
26-6-2010
 Meld misbruik27-1-2010 13:35:51

Kathleen,
bedoel je een Borsalino ? (Kijk eens op Google Images om te zien of het zo een is) Op de 3e lijn van 1e blad, staat een kadertje met 5 hoeden.
Vroeger was er in de Hoogstraat in Brussel een hoedemakerswinkel (Michiels) maar of die nu nog altijd bestaat weet ik niet. Zo'n Borsalino is wel vrij duur (ong. 120 €).

Groetjes

Jamine
8-5-2010
 Meld misbruik27-1-2010 20:32:32

Hey,

in Antwerpen zit er een erg goede hoedenmaakster, Nicole Baert. Ik heb zelf ook een hoed van haar, echt heel leuk. Zij zit op de minderbroedersrui 52. Dit weekend zijn er solden, -25%. Zeker de moeite om eens te gaan kijken.

Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info