Terug naar overzicht
Dag, Bij ons is de receptie ook na de kerkdienst maar wij hebben niet zoveel personen dan u. Wij rekenen 1 pp en hebben er 80 klaar liggen voor onze dag 6.2.2010.Groetjes Frida
Hey hallo,Ik zit ook met die lastige vraag. Bij ons komen de mensen van einde en ver en onze receptie/avondfeest gaat direct na het kerkelijk huwelijk door! Enerzijds had ik ook gedacht 1 misboekje per persoon, maar onze ontwerpster van de uitnodigingen zei dat het ook per koppel of per 2 personen 1 misboekje meer dan genoeg was.Ze vertelde erbij dat dit inderdaad nadien bij de meesten in de vuilbak gaat belanden, want ja, ze hebben toch onze uitnodiging als aandenken, niet?!Weet niet goed!Groetjes
Ik moet zeggen dat ik het enorm irritant vind als ik geen boekje heb in de mis... Ik heb in de 4 trouwmissen die ik ooit al meemaakte nog nooit 1 boekje per koppel gezien...Natuurlijk wie laat komt had er geen... Maar dat vind ik maar normaal. Ik weet niet hoeveel dat ik er moet hebben... Maar ik denk wel aan 150. Alleen onze vriendenkring die al zal komen is ongeveer 80 en doe daar nog eens familie bij en nieuwgierigen... Woon namelijk in een klein dorpje... Maar echt zeggen van in het begin 1 per koppel... Nee dat niet. Als uw mensen zien dat de boekjes bijna op zijn: "Sorry maar is het mogelijk om samen te kijken... Het koppel had niet zoveel volk verwacht." En als je ziet dat de suite en naaste familie eentje hebben is het toch ok? Niet???
Dag Sylvie,Als je misboekjes voorziet, zou ik toch een boekje per persoon voorzien. Als je een misboekje krijgt is het aangenamer alleen te kijken. Ik ben ook al naar een toruw geweest waar er geen boekjes waren en dit stoorde helemaal niet. Je let eigenlijk meer op dan moest je wel een boekje hebben, want dan begin je snel even verder te bladeren. Wij doen onze ceremonie dan ook zonder boekjes.groeteneva
hey,ik vind het leuker zonder boekje dan met... anders zit je daar toch maar in te bladeren en te prullen... allez, is toch dikwijls zo he :-)als je geen hebt zit je meer in het gebeuren en ben je aandachtiger. wij hadden ook geen boekje, niemand vond dit erg.groetjes