TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Toon
|
27-1-2010 1:04:08
Hey Roxanne,
Proficiat met je verloving!
Ga eens een kijkje nemen op www.farahlove.be de winkel is gelegen in Zwijndrecht dus niet zo heel ver van Oost-Vlaanderen. Zij zijn een klein winkeltje met ongelofelijk veel jurken. +300 jurken van de nieuwe collectie hebben zij altijd in huis. Ook voor elke maat hebben zij een jurk. Super vriendelijke service en leuke prijzen.
Met vriendelijke groeten,
Toon 0472/67 17 71 www.maximuz.be
|
|
heidi
|
27-1-2010 8:34:55
moderna in schepdaal is ook een aanrader, zeer vriendelijk, niet opdringerig en ze zeggen of het je al of niet echt staat. Ik vond het ginds een supperervaring en mijn droomkleedje van pronovias kwam van daar...
|
|
stephanie
4-9-2010
|
27-1-2010 10:06:10
Hey Roxanne, Ik stond ook zot van Maggie Sottero (het is er dan ook zo eentje geworden na veeeel zoeken! :o) ), maar in België is dat echt wel beperkt. Ik ben dan naar de Honeymoonshop in Rotterdam getrokken. Ze hebben een website waar je de kleedjes op kan zien en de prijs kan aanvragen die je enkele seconden later in je mailbox krijgt. Ladybird hebben ze er ook! Ze hebben er geweldig veel keuze en ze zijn er super vriendelijk! Toch ja, sorry dat ik het zeg, veel minder stijf dan in België alhoewel het een heel knappe winkel is.
Als je nog vragen hebt, mag je me altijd mailen.
groetjes
stephanie
wijtrouwenin2010@live.be
O ja ik kreeg er ook een kousenband en een setje lingerie gratis (beide van Poirier)!
|
|
stephanie
4-9-2010
|
|
|
Anne-Sophie
|
27-1-2010 12:26:28
Hey Roxanne, vanaf vrijdag is het opendeur bij Conny in Maria-Aalter! Couture Anny op de Muide in Gent, ok goed en vriendelijk.
|
|
N
23-7-2010
|
27-1-2010 16:47:17
linea lin in Lochristi
|
|
Els
17-7-2010
|
27-1-2010 17:32:16
Mia Monta in Zottegem/Brakel: niet zo hippe winkel, maar heel vriendelijke mensen, volledig op maat gemaakt en verschillende malen aangepast (niet dus een maat kopen en dan hier en daar wat inpakken/uitlaten, wat ze in de meer 'modernere' winkels doen); zeker eens gaan kijken! www.miamonta.be
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
27-1-2010 18:55:55
www.coutureanny.be in gent, heb mijn kleed daar gevonden, is enorm prijselijk en hebben heel mooie kleedjes xxx
|
|
sofie
12-6-2010
|
27-1-2010 21:01:54
hey, ik ben ook naar farah love geweest in zwijndrecht. Heel mooie kleedjes en vooral niet duur, vriendelijk en niet opdringerig (heel belangrijk). zelfs mijn schoonzus heeft er een suite kleed gekocht ook nie duur en heel mooi. groetjes Sofie
|
|
Veerle
|
27-1-2010 21:06:56
ik zie hieronder al eens Farah Love en Mia Monta vermeld... ikzelf kocht mijn jurk in Farah Love en mijn zus in Mia Monta... mooie jurken aan betaalbare prijzen, wij zouden ze echter graag verkopen, tweedehands is de prijs nog een stuk lager... indien geïnteresseerd laat maar horen op vlinderklepje@gmail.com zie ook mijn tekstje op startpagina van vandaag 27/01/2010
groetjes
|
|
Heidi
|
28-1-2010 21:04:14
Hallo Ik weet een goede plaats. Waar ik mijn trouwjurk gekocht heb, dat is geen winkel, maar een atelier, waar ze zelf de kledij ontwerpen en zelf maken. Het noemt Mia Monta en het is in zottegem, neem anders eens een kijkje op hun website: www.miamonta.be
groetjes Heidi
|
|
Charlotte
20-7-2010
|
2-2-2010 12:01:44
Hey, ik heb mijn trouwjurk gevonden in Deinze, Couture Elena. Ze hebben veel keuze, en ze zijn er massas vriendelijk! Je mag alles passen wat je wilt, ze volgen volledig jouw stijl en zin! Groetjes, Charlotte
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|