Terug naar overzicht
Dag Dominique 'k heb het net even uitgerekend, bij mij is het nog 122 dagen. Spannend hé!Nog veel te regelen? Nog vele zaken bij ons, maar zit op schema.groetjesEls
ik moet zeggen dat het sinds nieuwjaar bij ons ook serieus vooruit gaat, nog 136 dagen te gaan! begin al wat stress te krijgen!lesley
Hallo,Bij ons is het nog een beetje langer, 192 dagen. Maar ik denk toch dat die vlug zullen voorbij gaan. Ik heb net 200 flesjes besteld, om onze uitnodiging in flessenpost te versturen. Ik ga ze helemaal zelf vullen en de tekst zelf maken en drukken, dus tegen dat dat allemaal gedaan is, zijn we weer een eindje verder!Succes met alle voorbereidingen!!Nathalie07/08/10
en bij ons??????? nog 10 dagen......( met een beetje spijt dat we het niet in de zomer doen, voor het warme weer alleen maar).Frida
Hoi Dominique ,Inderdaad, de tijd gaat zo snel :-)Voor je het weet is de grote dag daar !@Frida : Huwen in de winter heeft ook zijn Charmes hoor.Ikzelf ben op 19/12/2009 gehuwd in de sneeuw en ik vond het zeker iets hebben .Onze reportage waarvan we de foto's nog moeten krijgen zullen zeker en vast uniek zijn :-)Succes nogSandrareeds 39 dagen gehuwd
wij vandaag ook nog 100 dagen :-)'t begint te korten he, is alles al geregeld bij jullie?groetjesLien
Voor ons ook nog 100 dagen! Yihaaa! En ik kreeg vandaag te horen dat ik afgestudeerd ben!! Oficieel een nurce!!! haha, Mijn geluk kan niet op ! xxxxxxx Liesbeth
Voor ons vandaag nog 80 dagen vooraleer we getrouwd zijn. Dus het kort zeker en vast in.@t Lien: een dikke proficiat groetjes Petroeska
Wij nog 108 dagen :-) Maar we hebben precies nog zoveel te doen en te regelen...
Bij ons ook nog 80 dagen Petroeska, trouwen jullie dan ook 17/04 of tel ik verkeerd :)
Hey,Bij ons nog 94 dagen !!!!Tina 1.5.2010
Hier nog 107 dagen en nog zo veel te doen de tijd gaat echt snel :-).Gwen14.05.2010.
@ evi : wij trouwen de 16de april een dagske voor jullie ;) dus voor ons vandaag nog 80 dagen ;)groetjes Petroeska
Dag Dominique!voor ons ook nog 100 dagen!! spannend hé! ik denk dat ik na de trouw in n soort zwart gat zal vallen. Allé bon, misschien na de huwelijksreis :o)veel plezier nog met de voorbereidingen! ik prent me nu vooral in dat we met volle teugen moeten genieten op de dag zelf!!
Bij ons ook nog 100 dagen !!Veel succes .. en vooral genieten !!