Terug naar overzicht
Als je wil, mail ik je die volgorde wel even door.Heb je een adresje waarop ik het kan zenden ?
Dag Daniela,Kan je de volgorde ook naar mij doorsturen? Ik geraak er ook niet echt uit.Mercieks,Karen volders.karen@telenet.be
Hoi ,Bij ons was het zo :Bij het binnengaan van de kerk was het de mannen recht , en bij het buitengaan de mannen links !Zo moest het toch van onze Ceremoniemeester .grts Sandra reeds 39 dagen gehuwd
Hey Daniela?Zou je dit ook naar mij willen doormailen?lindsyhuys@hotmail.comAlvast heeeeel erg bedankt!
dank je wel dat je dat wil mailen!Mijn adres is decosteretine@hotmail.com
Hallo, Ik heb hetzelfde probleem en heb al wat opgezocht. Voorlopig heb ik dit gevonden:Voor het huwelijk (naar burgerlijke plechtigheid) loopt de bruid rechts en de bruidegom links. Na het huwelijk bruidegom rechts en bruid links. Tenzij er nog een kerkelijke plechtigheid volgt dan blijft de bruid rechts tot na de kerk.Voor de suite, plaatsnemen in de wagens,...: dames rechts, heren links.Nu als je wat googled kan je toch heel wat informatie vinden hoor. Heel veel succes!!!