Terug naar overzicht
hallo liesbeth,ik heb vorige week mijn bruidsmeisjes kleding gekocht. onze bruidsmeisjes zijn onze 2 eigen dochters, de oudste 8j. heeft vorig jaar haar eerste communie gedaan en zij draagt haar kleedje nog eens opnieuw van toen, op eigen verzoek en voor de jongste 5 jaar heb ik een setje van de communiecollectie van c&a gekocht.het is een witte legging, wit t-shirt, wit met licht grijs kleedje en een licht grijs bolero'tje en dit alles tesamen voor de prijs van 45 euro!en het leuke eraan is dat ze alles deze zomer nog gaat kunnen dragen.misschien een aanrader om daar eens te gaan kijken maar ik zou niet te lang wachten want meestal gaan die kleren nogal snel de deur uit.lesley12/06/2010
He,Soms hele leuke kleren bij JBC.Groetjes
Ik zag deze week een boekje van C&A met de communiekledij en deze zijn prachtig!!! En spotgoedkoop!Groetjes,Véro
Hallo, ik heb de mijne online besteld bij hiphopgift.com. Ze hebben daar ook semi-casual kleedjes en voor een heel schappelijke prijs.Zeker eens gaan kijken zou ik zeggen.Succes
www.humpiedump.nl Of zoals al gezegd: de collectie van C&A is momenteel erg mooi!
Liesbethik zou zeker bij C&A langsgaan als ik van jou was. Ik heb vorige week daar de kleedjes gevonden voor mijn 2 bruidskindjes. Supermooi en supergoedkoop! En vooral, de kinderen waren er zelf ook dolblij mee. Veel succes alvast bij het kiezen uit de verschillende outfits. Wel niet te lang wachten, want ik vrees dat de collectie snel de deur uit zal zijn.groetjesEls
bij nigel's world, maken ze alles op maat uit een bepaalde collectie. Ik betaal voor een kleedje met onderrok en gilet, zo'n 130 euro.Dat valt dus mee.Heidi10/07/2010
Bedankt allemaal voor de tips!
Filou and Friends :-)
ik heb de kleedjes voor onze bruidskindjes gekocht bij DOD kids in Brussel. Kleedjes van Marybelle voor 30 euro per stuk!
Hallo iedereen,Ik heb gisteren een mooi kleedje gevonden bij Folieke! Echt een aanrader en niet te duur! Groetjes!