Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Perles d'Amour

27-1-2010 15:11:41
HEeft iemand al ervaring met deze vorm van trouwringen kiezen?

Lijkt me wel interessant eigenlijk. Deze mensen komen aan huis met hun collectie trouwringen....

laat met jullie ervaringen maar weten.

T
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2906

nele
17-7-2010
 Meld misbruik27-1-2010 15:54:48

heykes,

Ja zeker naar toe gaan. Als je vb ringen van aurodesign of een of ander merk dat je kunt kopen bij de juwelier. Daar koop je ze voor minder geld met een persoonlijke aanpak.
Kijk onze ringen komen van daar.
Wel al effe geleden gekocht dus prijzen zijn nu iets duurder.
onze ringen van aurodesign stonden op de site bij juweliers ook gaan checken 1400 euro voor beide. Maar ik wou iets meer steentjes om die te matchen met mijn verlovingsring. Een stuk of 9 erbij. Kwamen we nog goedkoper uit dan bij de juwelier.
Niets is teveel voor hen.
Ik verschiet ervan hoe het komt dat niet meer bruidjes naar daar gaan.
En hun keuze. Bij een juwelier als ze 3 a 4 merken hebben is het veel.
Zij hebben er tien ofzo. Sommige merken die je hier in belgie niet kunt vinden.
Je moet ook niet allerlei juweliers af om alle merken te kunnen zien.

Allez je hoort het ik ben er echt content van.

En ze pushen ook niet om te kopen dus je kan eens kijken (eerlijk gezegd wat heb je te verliezen)

Allez groetjes

Nele

nele
17-7-2010
 Meld misbruik27-1-2010 15:54:50

heykes,

Ja zeker naar toe gaan. Als je vb ringen van aurodesign of een of ander merk dat je kunt kopen bij de juwelier. Daar koop je ze voor minder geld met een persoonlijke aanpak.
Kijk onze ringen komen van daar.
Wel al effe geleden gekocht dus prijzen zijn nu iets duurder.
onze ringen van aurodesign stonden op de site bij juweliers ook gaan checken 1400 euro voor beide. Maar ik wou iets meer steentjes om die te matchen met mijn verlovingsring. Een stuk of 9 erbij. Kwamen we nog goedkoper uit dan bij de juwelier.
Niets is teveel voor hen.
Ik verschiet ervan hoe het komt dat niet meer bruidjes naar daar gaan.
En hun keuze. Bij een juwelier als ze 3 a 4 merken hebben is het veel.
Zij hebben er tien ofzo. Sommige merken die je hier in belgie niet kunt vinden.
Je moet ook niet allerlei juweliers af om alle merken te kunnen zien.

Allez je hoort het ik ben er echt content van.

En ze pushen ook niet om te kopen dus je kan eens kijken (eerlijk gezegd wat heb je te verliezen)

Allez groetjes

Nele

lies
10-4-2010
 Meld misbruik27-1-2010 17:35:46

wij hebben ook onze ringen van perles d'amour. Eigenlijk is dat één man die vroeger een juwelierszaak heeft gehad, maar dat nu 'voor zijn plezier' bij zijn thuis of bij jullie thuis doet. Wij zijn naar hem toe gegaan. Eerst lijkt dat zowat raar, maar uiteindelijk zijn we er heel content van! We hebben daar toen bijna 4uur gezeten denk ik om iets te kiezen (hij heeft echt heeeel veel keuze) en hij zat er totaal niks mee in (hij vertelt wel graag en heeft zeker een half pakje sigaretten gerookt :) ) Hij is gepassioneerd en zoekt echt wat bij jullie past. Wij wisten eigenlijk niet precies wat we wilden, maar hij heeft ons wel op weg geholpen. En zijn nu heel blij met onze keuze. PLUS hij doet heel wat van de prijs af als je wat onderhandelt!

zeker proberen zou ik zeggen :)

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik27-1-2010 23:26:22

wij zijn ook geintresseerd in hun ringen,maar hebben ze ook de stijl van ringen a la nico taeymans en wim meeuwsen?
x

Liesbeth
15-5-2010
 Meld misbruik29-1-2010 15:04:31

hey

Hij maakt ook zelf trouwringen als ik me niet vergis, dus als je enkele ontwerpen van Nico Taeymans of Wim Meeussen mooi vind, kan hij altijd nog iets gelijkaardigs maken, maar het zou me verbazen dat je bij hem niets zou vinden.
De onze komen ook van daar en ik raad echt iedereen aan om langs hem te gaan, je zit er misschien wel 4u, maar als je berekent hoeveel tijd je iedere keer moet voorzien om naar een winkel te rijden, ben je er zeker goed van af!

Doen, doen, doen!

Petra
2-10-2009
 Meld misbruik30-1-2010 10:39:26

onze ringen komen ook van daar. Inderdaad, je moet je tijd nemen, wij hebben ook bijna 4 uur bij hem thuis gezeten. Uiteindelijk zijn we bij prachtige ringen uitgekomen, en voor een super mooie prijs.
Ook heeft hij onze verlovingsringen en andere juwelen een serieuze opknapbeurt gegeven, en mijn man zijn ring (was staal) wat aangepast zodat hij perfect past bij onze trouwringen.

Benjamin
28-5-2011
 Meld misbruik16-10-2010 12:28:58

Hoeveel moet je gemiddeld tellen voor de trouwringen.
Ons budget is namelijk heel heel beperkt. En ik zag hier ergens de prijs 1400 euro???
Is dat extreem duur of is dat redelijk?

Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik19-10-2010 8:30:31

Hangt van de ringen af! Als je bij Perles d' amour gaat vraagt hij jouw budget en als je er ringen uithaalt die er ver boven liggen dan zegt hij het ook.

Maar bij elke juwelier kunnen ze wel iets aanbieden binnen jullie budget...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...