Terug naar overzicht
Hey,ik ga nu vrijdagnamiddag al es zien/passen, laat 't je weten achteraf. 't Is wel zo da'k al specifiek merk in gedachte heb, nl. Ladybird. Of 't me zal staan, is totaal iets anders natuurlijk.
Mijn kleed kwam ven het Bruidshuis in Merksem (niet verwarren met Bruidsparadijs). Daar heb je een superservice! Zeker de retouches zijn af!Groetjes,Véro
Le Chapeau in Antwerpen blijft toch nog altijd 1 van de beste winkels...
Idd Le Chapeau Is Super !En ik heb enkele winkels gedaan waarvan het bruidsparadijs...Grtjs Wendy
ik heb dan ook bij le chapeau gekocht, had er wel wat schrik voor wegens slechte commentaar op het forum. Maar gezellige winkel en vriendelijk personeel.Een aanrader.
Hey hey,zoals beloofd 'n reactie! Bij 't binnenkomen bleek al snel dat er blijkbaar iets fouts is gegaan in de communicatie, nl. m'n afspraak vonden ze ni terug.Meteen één en al paniek natuurlijk, twijfel of ik niet beter naar huis kon enzo. Maar goed, ze zeiden dat het wel nog kon en EERLIJK is EERLIJK... ik ben ontzettend goed behandeld geweest, heb full-time een helpende winkelbediende gehad, geen klachten over vriendelijkheid, ...Bovendien m'n mooi kleed gevonden!! :)Moest wel meteen kiezen omdat levertermijn 8 maanden is (heb nog maar 6 te gaan) en 'n ander bruidje twijfelde nog tussen diezelfde jurk en 'n ander.Verkoopslist of ni? DENK 't ni, want de verkoopster die mij hielp, pushte niks en zei 't niet. 't Was de hoofdinkoopster (dacht ik) die ff binnen kwam, mij met dat kleed zag (nog ni wetende dat 't favoriet was) en spontaan begon over dat kleed. Allé, ze had evengoed vijf minuten eerder kunnen binnenkomen toen ik nog ander kleed aan had welk ik ni eens zo wauw vond, datzelfde dan zeggen en wat dan? Dan had ik nog steeds geen interesse gehad.... Snapte wa'k bedoel? Dusjah...ik weet 't ni... zal 't ook nooit weten, maar heb wel goed gevoel bij gehad.(Enige wat m'n vriendinnen en ik wel verwacht hadden, was evt. iets anders te drinken dan water, je kreeg wel fles schuimwijn nadat je gekocht had. Ach ja, da's ni de essentie natuurlijk.)Ze hebben enorm groot assortiment, heb 8 jurken gepast en ze wist erg goed wat ik graag had en wat niet, de analyse was er snel boenk derop. Ni zo vanzelfsprekend als ge weet dat in België ze toch wel bij de ruimste aanbod zitten qua bruidskledij.Maar ik is ik, jij bent jij... Doe wat je verstand je zegt. Héél véél succes in ieder geval!Mijn verslag voor wat 't waard is, ik hoop natuurlijk op 'n evengoede verdere samenwerking.Tot zover m'n droog, zakelijk verslag, ongenuanceerd. :)