Terug naar overzicht
Hoi,Er bestaan kaarsen die je kan bedrukken met je naam en datum en daaraan hangen dan de ringen. Maar je hebt ook een ballon, waarin er een koppeltje beertjes zitten met de ringen. Die ballon wordt dan doorprikt door de kindjes.Groetjes,Tilly(06/05/06)
Hoe dat met die balonnen gaat, dat snap ik niet zo goed, want als je een ballon doorprikt, dan springt hetgeen wat erin zit, toch naar waar het wil??
Wij gebruiken een witte roos waar we de ringen met lintjes aanhangenMirella03/12/2005
Hey Els,Anders kijk es op http://www.benwdesign.com , daar hebben zo'n dingen.Vrienden van ons hebben zo hun ringen gedaan, en zeiden dat dit heel leuk was.Wij gaan wellicht dit ook doen.Groetjes,Tilly
HeyBij mijn trouwkleed zijn er mouwen bij die ik niet ga aandoen, en van één van die mouwen maken we een kussentje voor de ringen. Wat ik eens gezien heb in een mis en heel leuk vond is dit:De ringen zitten in een kistje met pluimpjes. En nadien zegt het bruidskindje een verhaaltje dat zo gaat van 'Ik heb vandaag de ringen mogen dragen... En dan zegt het iets over die pluimpjes (iets symbolisch maar weet niet meer goed wat) en blaast ze dan weg. De tekst kan ik je wel bezorgen hoor :)GroetjesVicky09.09.06Vicky
Hey Vicky,kan je mij die tekst bezorgen aub? Ik vind dit een supertof idee... maar of ze in het stadhuis zo gelukkig zullen zijn...Groetjes,Lieve
Oh ja:ldeduytschaever@hotmail.comBedankt!
Je kan misschien ook ballonnen met helium gebruiken en daar de ringen in een zakje van organza aanhangen.
Voor Vicky,kun je mij dat tekstje van die pluimpjes ook es doorsturen. Lijkt me wel leuk. En aangezien we 8 bruidskindjes hebben moeten we voor hen ook leuke jobjes hebben...DankjeKatriendejonghe@hotmail.comGrtjs