TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
27-1-2010 20:24:44
RECLAME!!!
|
|
thomas
|
27-1-2010 22:40:00
?? is dit niet toegelaten msh ?
|
|
Geert
|
28-1-2010 1:11:43
Beste DJ Tommy, Ik kan wel begrijpen dat je reclame wil maken voor je hobby en zo wat meer werk in de wacht wil slepen (heb even op je website gekeken en maar één boeking op een jaar is natuurlijk niet veel). Ik vrees echter dat je hier niet op het juiste adres bent. In dit forum is het de bedoeling dat je antwoord op eventueel gestelde vragen vanuit jou (beperkte) ervaring. Verder kost reklame maken op deze site 75€ en bij een vermoeden van zwart werk, worden de bevoegde overheidsinstanties ingelicht. Voor je dergelijke sluikreclame maakt moet je eerst eens de algemene voorwaarden van de site doornemen. Alvast nog veel succes (je moet toch ergens beginnen). mvg Geert
|
|
thomas
|
28-1-2010 10:40:04
beeste
sorry wist niet dat het niet toegelaten was. kan ik dit bericht dan verwijderen ? want kan deze optie niet terug vinden
mvg
|
|
kris
|
28-1-2010 12:14:45
Thomas,
ook je reacties op de vorige berichten mogen niet! Geen reclame hier, tenzij je ervoor betaalt en dan krijg je op de site een ruimte waar je je reclame mag zetten. Gelieve hier dus niet één van die copy/pasters te worden en het forum te verzieken.
De beste reclame is trouwens mondelinge reclame, zorg dus dat je feesten die je doet perfect zijn (zowel van materiaal, omgang met klanten als de draaistijl/ambi/muziekkeuze) en dat iedereen meer dan tevreden is, zodat er ook over gesproken wordt. Dan komen de opdrachten vanzelfs binnen. En ja, die moet je opbouwen en niet het grote succes verwachten de eerste jaren.... En vooral hier niet wanhopig overkomen, zoals er hier nog zijn.
|
|
thomas
|
28-1-2010 12:18:43
oke bedankt zal er rekening mee houden sorry had beter de regels eerst eens goed doorgenomen ;)
|
|
Nele
|
28-1-2010 14:24:02
Aan Geert & Kris waarom geven jullie commentaar op Thomas ? Ben je hier bezoeker of webmaster !
Nele
|
|
kris
|
28-1-2010 14:52:16
@Nele
Regels zijn er om gevolgd te worden... Tenzij jij ook altijd door het rood licht rijdt....maar da's dan jouw zaak! 1/ wie we zijn doet hij nu niks ter zake, dat weet ik en dat weet Geert 2/we verwittigen Thomas alleen maar! Als hij graag een boete aan zijn been krijgt, dan mag ie van mij verder doen...sommige "nieuwelingen" kennen de regels niet of lezen ze hier niet. 3/we geven hem dan nog goeie raad bij en tips! 4/vele koppels stellen hier een vraag en wensen als het even kan een antwoord of een ervaring van een ander koppel of eventueel een ervaring van in dit geval "en onder die rubriek van een dj", over het algemeen wensen koppels hier geen reclame te lezen of zelfs onophoudelijk lastig gevallen te worden van een paar "wanhopige DIE HARDS" die denken daarmee hun jaar goed te maken. 5/ eerlijk is eerlijk...iedereen gelijk voor de wet/regels....of vind jij van niet?
|
|
kris
|
28-1-2010 14:53:56
@ Nele Dit staat integraal op de website:
Opgelet voor sluikreclame en malafide handelaars. Zoals beschreven in de gebruiksvoorwaarden mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag. Handelaars die hun producten of diensten promoten en die geen betalend lid zijn van WijTrouwen.com zijn een advertentievergoeding verschuldigd van 75 euro excl. BTW per gepost commercieel bericht. Om concurrentievervalsing te voorkomen, zal WijTrouwen.com melding geven aan Economische Zaken indien er een vermoeden bestaat dat iemand producten of diensten aanbied in 'het zwart' of in strijd is met de wet op de handelspraktijken.
|
|
kris
|
28-1-2010 15:02:40
Ik denk dat Thomas nu onderhand al weet wat de regels hier zijn. Geeft hij zelf aan! Iedereen kan eens missen of een fout begaan of iets vergeten te lezen, vooral de kleine letterkes! Thomas heeft hier al 2 x zijn excuses geuit en zal er rekening mee houden. Ik ben er zeker van dat hij het niet slecht heeft bedoeld! Bij deze wens ik Thomas heel veel succes in dat wat hij doet en hopelijk volgt hij het forum op een neutrale wijze en geeft hij ook een positieve bijdrage tot dit forum zonder in reclame te (her)vervallen. We zijn hier om elkaar te helpen en misschien van elkaar nog iets te leren. Er zijn collega's genoeg die hier op een neutrale manier hun bijdrage leveren....en dat levert alleen maar RESPECT op!
|
|
Michel
|
28-1-2010 15:03:10
Beste Nele, Zelf vind ik dat ook géén nationale ramp. Maaaaaar, men dient zich wel de bedenking te maken, dat door van een specifiek kanaal gebruik te maken, de oorspronkelijke deontologie niet uit het oog mag worden verloren; nl. : tegemoetkomen aan wensen, voorstellen en vragen van plannende mensen. No hard feelings, groetjes. Michel
|
|
LeBart
|
28-1-2010 15:42:27
Je kan hard rijden wat je wil ... zoland de sterke arm der wet je niet bij de lurven grijpt is er niets aan de hand. Je kan hier reclame maken wat je wil, zolang de forumleiding hier niets aan doet, is er niets aan de hand.
Er zijn genoeg collega's die zich hier aanbieden op elk topic en desgevallend geen spat beter zijn dan djtommy, en die bovendien niet worden voorzien van de ene na de andere tirade.
|
|
thomas
|
29-1-2010 10:21:56
zeg wordt hier nu niet wat overdereven e ? als ik die reactie hier leest is precies da ik hier weet niet wat heb gedaan :s heb het al begrepen ze RECLAME MAG NIET ! dat ze nu gewoon de berichte is verwijderen ze
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|