Nu Online
Momenteel zijn er 730 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkstaart - Petit Gateau Zandvliet Antwerpen

27-1-2010 21:51:51
Iemand ervaring met deze mensen voor een huwelijkstaart?
We hebben ze zien staan op de huwelijksbeurs en ik vond de taarten echt prachtig...
Groetjes
Deborah

Deborah
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 2300

valerie
14-8-2010
 Meld misbruik27-1-2010 22:30:53

hallo deborah,
ook ik heb petit gateau zien staan op de huwelijksbeurs en idd de taarten zien er fantastisch uit. ik heb het geluk gehad te mogen proeven en ze zijn even lekker als ze eruit zien. ikzelf had in gedachten om kleine cupcakjes als bedankje te geven. is eens iets anders dan een foto.
ga eens kijken naar de website daar staan richtprijzen vermeld.
groetjes valerie 14/08/10

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik28-1-2010 7:27:10

Het enige nadeel vind ik dat de huwelijkstaarten enkel met creme au beurre worden gemaakt. En ze hebben ook geen valse onderstukken, waardoor je je taart makkelijk en mooi kan snijden. Maar verder zijn ze echt heel erg lekker!
Wij hebben gekozen voor Del Rey, die hebben ook prachtige taarten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...