Terug naar overzicht
onze Dj was van Veurne (vlak bijde kust) en vroeg 350€ alles inbegrepen en onbepert uur!Hij heet Jurgen Vandewalle en zijn bedrijf heet SLV nv met als website: www.slv-nv.be Groetjes, Sarah
Wij trouwen in september in oostkamp en onze dj is Jeep Music.hij vraagt 350 euro onbeperkt uur.groetjes
ik raad je partysound aan,maakt er zijn werk van.Hij bespreekt het feest met jullie en zijn prijs is zeker niet duur.Als je wil kan je hem eens bellen.Zijn nummer is 0476-56.89.87 maar of hij website heeft weet ik niet.Groetjes
Hallo,wij trouwen op 4 september en nemen als DJ DJ Flashpoint. Hij is echt heel goed en zijn specialiteit is sinds kort huwelijksfeesten. Daarvoor draaide hij heel veel op fuiven en hij is vooral bekend om zijn ambiance-muziek. Maar hij draait elk genre dat je wil horen. Zijn nummer heb ik niet direct bij mij, maar als je het echt wilt weten, moet je het via het forum maar eens vragen. 'k Zal het dan opzoeken.Nog veel voorbereidingsplezier!!!
wij trouwen ook in augustus! onze dj is net langsgeweest bij ons thuis met een video en toelichting.. We namen hem direct; studio 5 uit Kemmel
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be