Nu Online
Momenteel zijn er 721 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ring met vingerafdruk in gegraveerd

28-1-2010 10:45:25
Beste bruidjes/bruidegommekes,

'n paar vraagskes. We zijn enorm geïnteresseerd in de ringen met vingerafdruk. We waren oorspronkelijk van plan om naar Fede Di Oro te gaan, maar 't is nogal ver en nu blijkt dat er dichterbij ook 'n juwelier is die vingerafdrukken graveert in de ringen, nl. Baekelmans Juwelen in Kapellen.

Nu is mijn vraag:

1) Is er iemand al geweest en kan die zeggen in welke prijscategorie ze liggen?

2) Is dat wel slim om zo'n gegraveerde vingerprint te willen? Ben nl. ook bang dat 't in begin kei-schoon is, maar na tijd niets meer van overblijft. Heb zo nog al ringen (ni van vingerafdrukken) gezien waarvan de gravures niets meer overblijft, enkel 'n stukske vaag goud...

Alvast bedankt voor reacties!

Kathleen
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1912

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik28-1-2010 11:10:14

Hey!

Wij zijn naar Fede di Oro geweest en de prijzen van zo'n ringen liggen hetzelfde als van andere ringen, naargelang de steentjes dat je er wil in verwerkt zien enzo. De ringen met vingerafdruk die wij mooi vonden waren 850€ voor ons samen. Doch, wij dachten ook dat je de vingerafdruk misschien snel "beu" bent en na een tijdje er niet meer zo mooi uitziet. Hierom hebben we gekozen om onze vingerafdrukken op de binnenkant van onze ringen te zetten, puur symbolisch en heel persoonlijk!

Succes!

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik28-1-2010 11:11:26

O ja, het was 25€ per vingerafdruk bovenop de prijs van onze ringen. met 120€ korting kwamen onze ringen dan op 950€

succes!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik28-1-2010 11:31:58

@Kimberley, dank je wel voor je reactie, maar bij FDO heb ik 'n idee van prijsklasse, graag had ik meer specifieke info gewild van de andere juwelier "Baekelmans Juwelen". Sorry hoor! ;)

Sofie

Meld misbruik29-1-2010 9:48:04

Hey Kathleen

Wij hebben ze ook bij fede di oro besteld. Ik denk niet dat dat zo snel afslijt hoor maar ik kan je natuurlijk nog geen raad geven aangezien ik ze nog niet gedragen heb :-)
Ik kan je geen prijzen geven maar ik denk dat een gewone juwelier wel duurder zal zijn dan Fede di Oro. Wij hebben ongeveer 800 euro betaald en ik denk dat je bij de gewone juwelier eerder boven de 1000 zal zitten voor 2

groetje Sofie

evelineke
1-9-2007
 Meld misbruik30-1-2010 19:47:01

hallo,

Voor slijtage moet je absoluut geen schrik hebben. Wij hebben er ook zo met vingerafdruk bovenaan en onderaan de ring staan onze twee namen. En binennin de ring staat de datum van ons wettelijk huwelijk.
Mijn ring heeft dan nog 8 brillianten boven de afdruk. En na drie jaar intensief dragen is deze nog niet van uitzicht veranderd. Wij zijn van Limburg speciaal naar Izegem gereden voor deze ringen. Toen waren zij nog maar de enige in België die dit deden. Wij zijn maar één keer naar daar moeten rijden, want de ringen zijn hier aan de deur persoonlijk afgeleverd.
Echt een aanrader!

Ife
15-7-2011
 Meld misbruik26-2-2010 20:41:48

fiogf49gjkf0d
De Eveline,

Waar in Izegem ben je geweest? Hebben die mensen een website?

Groetjes
Ife

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...