Terug naar overzicht
hallo!wij zijn er gaan zien, en vonden dat de grote zaal (waar het feest dan zou plaatsvinden) nogal industrieel aanvoelde(nu, als je daarvan houdt, ga ervoor :d)en de 'trappen' in de zaal was (voor ons) gewoon vragen voor een val (hebben nogal wat 'onhandige' mensen in de familie,wordt er niet beter op mét drank erbij). de glazen toren is echt uniek en mooi, het geeft een mooi zicht op de haven, maar je kan er niet echt een dansfeest houden.heb er zelf al een receptie meegemaakt en toen was het helemaal inorde. De ontvangst is supervriendelijk en niet pushy,ook prijs - kwaliteit zit het daar goed.Het eten is er ook inorde,je hebt veel keuze in menu's of buffetten.Maar ik zou toch voor de zekerheid gaan zien, want dat kan nooit geen kwaad!succes bij de zoektocht!grtjs wendy
Mijn bedenkingen daar waren idem dan die van Wendy, ook was 't voor ons aan de kleine kant als je er dansfeest bij wou en de trappen zag ik ook ni goed zitten (ni alleen volwassene mensen, maar ook bruid met lang kleed en kindjes)
Wij hebben daar ook een feest gehad. Positief is dat je buiten de receptie kan geven bij mooi weer (was zalig!, zo dicht bij het water), nadeel is dat het koppel zelf bij de ingang stond om iedereen te begroeten en dus een hele tijd niet te zien was, aangezien het dek achteraan is. Ook enkele andere minpuntjes die reeds genoemd zijn: de trappen en heel kleine dansvloer!. Ook het desserten- en kaasbuffet was nogal magertjes, want het was binnen de kortste keren op (je kon eigenlijk niet meer teruggaan voor een tweede portie, wat ik wel jammer vond, omdat we enkel voor het dessert waren uitgenodigd).Dus ik denk dat er wel betere adresjes zijn.Groetjes,Véro