Terug naar overzicht
En welke kleur heeft je jurk ?
electric blue of een andere tint blauw? dan zijn je schoenen ineens je something blue... ;-)je kan natuurlijk ook een soort 'themakleur' overal in doortrekken, ook in je schoenen
@ leen, ik heb een witte jurk, iets wat ik al niet gedacht hadmijn eerst idee was een kort, gekleurd kleedje met gekleurde schoenen, het is dus een lang wit kleed geworden, maar wil nog steeds de gekleurde schoenen@ Alexandrablauw klinkt wel leuk, we hebben als thema maffia jaren 30-40, een themakleur hebben we niet echt, we houden juist de decoratie in wit, zwart en rood, om de sfeer van de jaren 30-40 te creeren.
Goud- of zilverkleurige schoenen dan misschien ?
als je maffiathema doet, zou ik laqué zwarte peetoes nemen met dan knalrooie teennagelsmaar ja, dat ben ik hé.. ;-)
*peeptoes natuurlijk
oud-brons, ook gemakkelijk af te dragen nadien
peeptoes vind ik persoonlijk niet mooi onder een lang kleedzwarte laqué dat zou ik eens moeten proberenik had ook nog gedacht aan oudroze aangezien er wat oudroze in mijn halsketting zit ook
Je moet wel opletten dat wanneer je een kleur neemt, de aandacht niet naar je schoenen gaat ipv naar je kleed. Ik zou het persoonlijk niet doen... Natuurlijk als je geen wit wil....
In de dampoortstraat in gent is er een winkel voor bruidsschoenen, isabelle en die schoenen (in allemaal verschillende modellen) zijn overtrokken in satijn en je kan die laten kleuren in welk kleur je maar wil... de prijs van de schoenen valt heel goed mee vind ik...http://www.bruidskledij.com/?utm_source=truvo&utm_m... Groetjes Deborah
bedankt voor de tip deborah,ik ga daar zeker eens gaan kijken dan
Eva, Check de winkels van Sacha eens. Die hebben heel leuke schoenen en zijn toch net iets anders dan de standaard bruidswinkels. Wat jullie thema betreft : Er staan prachtige lacqué schoenen in mafia-stijl in de sacha winkels. Onze trouwschoenen kwamen ook van Sacha en die waren zo'n succes dat onze fotograaf speciaal enkele foto's van de schoenen nam. Ik moet er wel bij zeggen dat ons huwelijk niet een traditioneel gebeuren was. Vooral onze outfits sprongen er een beetje uit. Veel plezier tijdens je grote dag. Maar maak je niet te zenuwachtig, het enige wat telt is dat je aan het einde van de dag samen met je echtgenoot huiswaarts kan keren. Verlies vooral niet uit het oog waar het om draait en dat gebeurt in het gemeente-/stadhuis. groetjes, Timmy