Nu Online
Momenteel zijn er 748 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog trouwers 22 mei 2010?

28-1-2010 16:02:32
Hoi, wij trouwt er nog die dag?
Wat moeten jullie nog regelen? ik heb zo t gevoel dat ik t meest heb gedaan, maar heb schrik vanalles te vergeten..vandaar mijn (niet zo originele - sorry daarvoor)vraag.

Groetjes!

monica
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 632

Astrid
22-5-2010
 Meld misbruik28-1-2010 20:06:40

Hoi Monica,
ook wij trouwen op 22 mei 2010. Ik heb zo het gevoel dat de voorbereidingen in een tweede stroomversnelling zijn gekomen. Mijn lijstje was ook leeg, maar nu begint toch het 'detailwerk'. Kleedjes voor de bruidskindjes, misboekje maken, trouwringen kopen, eventueel eens afspreken met notaris, kostuum gaan passen voor de bruidegom, mijn kapsel eens gaan uitproberen bij kapster, trouwschoenen kopen, trouwreisje regelen... enz... enz...Hebben jullie alles al klaar?
Dit weekend hebben wij ons verlovingsfeestje met onze ouders en broers en zussen en de kindjes. Leuk!
Veel plezier nog met alle voorbereidingen!

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik28-1-2010 20:09:09

Hey

wij trouwen ook op 22/05/2010.
Bij ons is al gedaan: zaal, dj, fotograaf, vervoer, kleed, suitekledij heren, make up bruid, kapper, ringen, kledij bruidskindjes
We zijn nu bezig met: uitnodigingen, bloemen, kostuum bruidegom, schoenen bruid, huwelijksreis en misboekje
Dan moeten we nog doen: versturen uitnodigingen, menu bepalen, ondertrouw,
Wat is jouw stand van zaken?

groetjes, kathleen

monica
22-5-2010
 Meld misbruik28-1-2010 20:16:26

Hoi Astrid. Inderdaad, ik heb net hetzelfde gevoel. Ik had een leeg lijstje en nu, eind januari begin ik een beetje te stressen omdat er een hele resem andere dingen op de agenda staan. We hebben al een heleboel gedaan, maar ik zal even opsommen wat nog TO DO valt (met het plan):
- misboekje zijn we volop aan bezig
- afspraak maken met pastoor omdat we in andere parochie trouwen (hebben we pas ontdekt, onze huidige pastoor had zich vergist!)
- kledij bruidskindjes is gepland in februari
- trouwringen zijn we volop mee bezig, maar is moeilijker kiezen dan ik dacht
- kostuums bruidegom en rest van suite is zaterdag
- trouwschoenen voor mij en bruidegom is gepland in februari, want nu nog niet veel keuze
- huwelijksreis is gepland, enkel nu nog de verzekering
- kapsel uitproberen en make-up( dat wordt samen gedaan) is pas in maart (vind je dat laat dan? mijn kapster zei: laat het nog eens kleuren = balayage zo'n 4 weken vooraf en probeer dan de kapsels eens uit, ik vind dat precies laat?!)
- notarisafspraak hoeft voor ons niet meeer, we zijn eigenlijk al 2;5 jr voor de wet getrouwd
- verlovingsfeestje hebben we eigenlijk niet voorzien
- vrijgezelle valt 24 april
- uitnodigingen worden ook dit weekend beslist maar ook moeilijke dobber
- snoep voor de kindjes ad kerk heb ik nog geen flauw idee van..jij?
- zonnebanken begin ik mee in maart (dan elke week 1x, dan ben ik niet ineens van bleek naar donker gegaan in 2 maanden.. :-)
- tandarts check!
- pedicure en manicure afspraak ligt vast
- gelaatsverzorging week voordien ligt vast
- ons mama begint ook aanmijn mouw te trekken om met haar mee te gaan kiezen..:-)

Pfff, lange lijst nog he :-)

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik28-1-2010 22:09:08

Ik trouw dan voor de wet! Kerkelijk huwelijk en grote feest is pas op 7augustus dus mijn to do lijstje zou niet echt representatief zijn hier:-)

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik29-1-2010 7:12:47

Hallo,

Wij trouwen ook op 22 mei 2010!!!!! ;-)
Wij hebben het volgende al geregeld:
- Feestzaal
- DJ
- Ringen
- Ceremoniemeester
- Ondertrouw
- Getuigen
- Koets en ceremoniewagens
- Moreel consulent via UVV
- Kleed bruid
- Schoenen bruid
- Kledij voor de suite
- Dit weekend: kledij bruidskindjes
- Kapster
- Visagiste
- Fotograaf
Dat is het zo'n beetje denk ik...

Heel veel succes en t zal er snel zijn!!!!! ;-)

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik29-1-2010 14:50:34

Hallo, ook ik trouw 22 mei met mijn lieve vriend :)
Ik ben blij dat er weer wat te doen is, want die rustige periode heeft lang genoeg geduurd :)
Wij moeten nog:
- uitnodigingen kiezen, drukken, versturen
- proefkapsel / -make-up
- bloemen kiezen
- en nog alle liedjes kiezen (voor mis en openingsdans enz)
- notaris
- verder nog eens afspreken met zaal / fotograaf en ceremoniemeester om te kijken of allles in orde is
Veel Plezier nog met jullie voorbereiding
Grtjs
Karin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...