Terug naar overzicht
Hoi,Naar mij mag je het verhaaltje ook wel doormailen als je wil? ( sofiedepooter@hotmail.com)Groetjes
naar mij mag je het verhaaltje ook sturen aub.cindy.laforce@externel.begrts
Ik ben al de vierde in rij...maar Vicky kan je dit eveneens naar mij doorsturen?Mercikes.prutskepi@hotmail.com
Ik ben ook wel benieuwd naar het mooie tekstjebridetinne@yahoo.co.ukgroetjes,Tinne
Dag mensenIk zal het ineens hier op het forum zetten, zo heeft iedereen er iets aan héWens van een bruidkindjeIk mocht vandaar het houten kistje dragen met de trouwringen van Thierry en Vicky. Ze lagen op een zacht bedje van witte donsveertjes. De ringen zitten nu op hun plaats maar de veertjes zijn er nog. Ik heb ze mee naar hier gebracht.Met mijn handen heb ik een holletje gemaakt. Voorzichtig sluit ik alle kiertjes af zodat de veertjes nog niet kunnen wegvliegen, want ik wil graag eerst een wens doen.Ik wens dat Thierry en Vicky elkaar hun hele leven héél graag zullen zien. En als ze dan toch eens boos zijn op elkaar, dan moeten ze maar terugdenken aan vandaag en elkaar snel een kusje geven.Nu ga ik mijn handjes terug opendoen en de veertjes wegblazen, heel zachtjes, zodat alle blije momenten van vandaag nog héél lang na blijven dwarrelen...Voilà! Ik vind het ook heel mooi, spijtig genoeg zijn onze bruidskindjes echt wel te jong hiervoor.GroetjesVicky09.09.06