Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

  28-1-2010 20:04:18
Dag bruidjes,

dit weekend gaan mijn verloofde en ik het wagen naar Antwerpen te gaan en enkele juweliers te bezoeken, zijn er juweliers waarvan je zegt: daar moet je zeker langsgaan (of: daar blijf je beter weg) kan je dit dan laten weten aub? 'k heb er geen idee van welke goeie zijn... ik heb wel al veel op internet bekeken en ik heb een vrij eenvoudige smaak (en geen al te groot budget, max 1000 euro/paar, maar liefst minder), ideeën, tips, hints???

groetjes en alvast bedankt!

An

An
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1587


monica
22-5-2010
 Meld misbruik28-1-2010 20:07:46

wim meeussen (ik ken de straatnaam ook niet juist, maar google hem eens en je vindt direct de locatie in antwerpen)



Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik28-1-2010 20:08:47

Hey,

Wij hebben onze ringen bij martine oversteyns in lommel gehaald (limburg), maar heb toch wel al gehoord dat wim meeusen in antwerpen heel mooie creaties heeft.

groetjes jessie
reeds 63 dagen gehuwd



Channa
5-6-2010
 Meld misbruik28-1-2010 20:26:38

Juwelen Marc Verheyen
Vestingstraat 60, Antwerpen
Midden in de Jodenbuurt. Het is wel geen echte winkel, eerder een atelier. Goed beveiligd. Je moet de lift nemen enzo...



Channa
5-6-2010
 Meld misbruik28-1-2010 20:27:18

Zijn zoon baat de zaak aan de overkant uit
http://www.veranti.be/



Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik28-1-2010 20:51:50

Wij gaan zaterdag naar Wim Meeussen, misschien komen we elkaar tegen :)



leonie
21-8-2010
 Meld misbruik29-1-2010 12:01:08

Zeeeeker naar Wim Meeussen gaan! In de Wijngaardstraat geloof ik, vlakbij de Carolus Boromeus-kerk in een supergezellig straatje.
Echt super mooie ringen, en een perfecte service!
Onze ringen zijn binnenkort klaar! Superspannend... :-)



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik29-1-2010 12:04:52

Kunnen jullie me vertellen in welke prijsklasse Wim Meeussen zit? Ik vind zijn ringen echt mooi maar vrees dat ze wat boven ons budget gaan...



s
1-6-2007
 Meld misbruik29-1-2010 12:09:41

Je kan meeussen altijd mailen om zijn prijslijst te vragen.
Wij hebben er van hem voor 1100 euro.
Ik denk dat hij al vanaf 700 begint en de meeste wel onder de 1500 blijven.

Zaterdags kan het daar wel druk zijn. In dat straatje zit nog een andere ontwerper (een vrouw Gerda?). Die heeft ongeveer hetzelfde genre en prijsklasse.



katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik29-1-2010 12:44:20

An

wij gaan vanavond onze ringen ophalen bij Wim Meeussen! De onze kosten 900euro voor de twee, het zijn heel eenvoudig witgouden ringen, maar met toch dat tikkeltje extra. en 1 briljantje voor mij...
zeker eens langsgaan hoor!

groetjes
en veel plezier met het uitkiezen!



Naomi

 Meld misbruik29-1-2010 13:27:19

Hey,

Wij laten die naar ons smaak maken bij de goudsmid. Lode Martens woonachtig te Hasselt. Hij heeft zijn eigen site, dus misschien ideeën opdoen!

Ons budget is ook ongeveer 1000 € het paar.

Groetjes



Liesbeth
15-5-2010
 Meld misbruik29-1-2010 14:55:27

Perles d'amour heeft meer ringen dan welke andere juwelier ook maar kan hebben. Hij heeft alle gangbare collecties die in Belgie te krijgen zijn, met dat voordeel dat je ze echt ook kan vergelijken met elkaar (want in qualiteit zit ook veel verschil).
De ringen van Wim Meeussen zijn inderdaad ook heel schoon, maar ik heb me laten vertellen dat de stevigste ringen uiteindelijk toch de machinale zijn (en het is toch belangrijk dat je ring er nog jaren lang goed blijft uit zien)
Hij heeft trouwens ringen in alle prijsklassen. Hij kan ook zelf creaties maken.

Je kan dus best eens een kijkje nemen op www.trouwringen18k.be
Voor ons had er geen betere oplossing kunnen bestaan als perles d'amour!!!

Heel veel succes alvast!



Romina
2-4-2010
 Meld misbruik29-1-2010 15:06:43

Wij hebben onze ringen besteld bij wim meeussen. Zijn prijsklasse valt heeeeel goed mee. Ik zou hier zeker langst gaan. Echt wel de moeite... En inderdaad een hele goede service.

Een fijne zoektocht!

Groetjes



Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik29-1-2010 17:01:15

De onze zullen ook van bij Wim Meeussen komen, begin maart zullen ze al klaar zijn!

Prijs hangt af van verschillende dingen. Ze hebben hun modellen in verschillende breedtes, en dus is er minder of meer goud nodig voor jouw ring, dus kost die ook minder of meer. Ook kies je zelf hoeveel (en welke) steentjes je er in wilt, die bepalen ook de prijs mee.

Zeker eens gaan kijken!

Wendy



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik29-1-2010 17:32:54

Nico Taeymans in de Korte Gasthuisstraat denk ik in Antwerpen. Aan de ene kant is de winkel voor zilveren juwelen, aan de overkant die voor gouden juwelen (en trouwringen dus). Je vindt hem ook op het Internet. Vind ik persoonlijk mooier dan die van Wim Meeussen. En ze hebben er ringen in verschillende prijsklassen. 't Is ook geen chichi winkel vind ik, want daar was mijn man bang van.
Ze zetten gewoon de dozen met alle ringen voor jou en je hebt maar te passen en te kiezen.
Ik vind, als je al zeker naar Wim Meeussen gaat, spring dan ook eens binnen bij Nico Taeymans.



An
26-6-2010
 Meld misbruik31-1-2010 22:25:39

Dag bruidjes,

we hebben jullie raad opgevolgd en zijn o.a. langs taeymans en meeuwsen geweest, maar vonden er toch ons ding niet echt. uiteindelijk zijn we nog langs orsini gewandeld (met 't gedacht van: we vinden vandaag niks maar ge weet nooit) en ja hoor: allebei ons 'goesting' gevonden :-)

bedankt voor jullie reacties!!!!

An



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-2-2010 15:58:35

Hallo,

Wij hebben onze ringen laten maken door Diane Pacholski te Wimmertingen (Hasselt). Prijs valt heel goed mee, hangt er natuurlijk vanaf wat je graag wil. Je kan met haar alles bespreken!

Tip: wij hebben oud goud bij elkaar gesprokkeld en mee in de ringen kunnen verwerken. Hierdoor is de prijs ook al een stukje lager. Wij hadden bv genoeg goud voor beide ringen, dus hebben enkel de steentjes en het werk moeten betalen.

Veel succes
Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...