Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Benieuwd !

28-1-2010 20:53:22
Hallo Toekomstige bruidjes ,

Ik ben reeds 40 dagen gehuwd en kijk nog steeds met veel plezier en emotie terug naar onze huwelijksdag .
Deze avond kregen wij telefoon van een zekere dame die ons wist te vertellen dat ze via de gemeente een selectie hebben gemaakt van koppels die in 2009 zijn gehuwd . Uiteindelijk zijn wij als winnaars uit de bus gekomen en krijgen wij van één of andere firma uit onze gemeente een schitterend Valentijnskado . Volgende week woensdagmiddag komen ze het geschenk persoonlijk bij ons thuis overhandigen !!!!!
Ik ben gewoonweg RAAAAZEND benieuwd :-)
Ik zei haar dat wij aan niks hebben deelgenomen , waarop ze zei dat dit niet nodig/het geval was dat dit vanuit de gemeente en enkele firma's georganiseerd word !! Ik hou jullie op de hoogte ! We zijn alvast zeer aangenaam verrast !

Grts Sandra
reeds 40 dagen gehuwd

Sandra
19-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1274

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik28-1-2010 21:10:12

Heykes meideke ;)

Super gewoon maar je zag er dan ook stralend uit die dag e ;) ik ben ook benieuwd voor jullie, hou ons op de hoogte :p

groetjes
petroeska

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik28-1-2010 22:27:32

Klinkt maar louche zenne...

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik29-1-2010 11:23:53

ja, dat lijkt mij ook niet echt zuiver op de graat. Let toch maar op dat er geen addertje onder het gras is... Niets ondertekenen alleszins, is de boodschap.

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik29-1-2010 12:20:41

Sandra,

Pas hier maar heeeel hard mee op !
Ik hoop voor jou dat het iets leuks is en dat je er superblij mee bent.
Weet weet dat deze practijken al enkele maanden een plaag zijn in Engeland.
Ze bellen je 's avonds op (iedereen is thuis 's avonds) en overdonderen je dan met info dat eigenlijk niets zegt. De nieuwste rage is dat doen bij juist getrouwde koppels omdat die meestal uit naiviteit erin lopen.
Ze stellen je dan de vraag "hebt u interesse ?" en van daar gaat de bal aan het rollen ... Als je "ja" zegt hebben ze jouw akkoord ! Probeer dus misschien even aan de deur te laten polsen door je man wat het nu is (hij kan doen alsof hij van niets weet).
Is het iets fantastisch - GREAT en ga er dan voor.
Is het een afzetterij, kan hij hopelijk nog doen alsof zijn neus bloedt.

Succes en hou ons op de hoogte !

TINA

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik29-1-2010 17:43:53

Je kan misschien beter eens eerst navragen bij jouw gemeentebestuur of zij wel degelijk zo'n actie op poten gezet hebben i.s.m. enkele firma's. Als dit niet het geval is, zou ik toch ook heel voorzichtig zijn.
Hier is eens iemand aan de deur geweest die mij vanalles "cadeau" wou doen. Hoe hard ik ook m'n best deed, ik geraakte er maar niet vanaf. Op den duur was hij zelfs al binnen. Tot ik dan uiteindelijk mijne hond bij mij geroepen heb, hij was rap buiten toen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...