Terug naar overzicht
Heykes meideke ;)Super gewoon maar je zag er dan ook stralend uit die dag e ;) ik ben ook benieuwd voor jullie, hou ons op de hoogte :pgroetjes petroeska
Klinkt maar louche zenne...
ja, dat lijkt mij ook niet echt zuiver op de graat. Let toch maar op dat er geen addertje onder het gras is... Niets ondertekenen alleszins, is de boodschap.
Sandra,Pas hier maar heeeel hard mee op !Ik hoop voor jou dat het iets leuks is en dat je er superblij mee bent.Weet weet dat deze practijken al enkele maanden een plaag zijn in Engeland.Ze bellen je 's avonds op (iedereen is thuis 's avonds) en overdonderen je dan met info dat eigenlijk niets zegt. De nieuwste rage is dat doen bij juist getrouwde koppels omdat die meestal uit naiviteit erin lopen.Ze stellen je dan de vraag "hebt u interesse ?" en van daar gaat de bal aan het rollen ... Als je "ja" zegt hebben ze jouw akkoord ! Probeer dus misschien even aan de deur te laten polsen door je man wat het nu is (hij kan doen alsof hij van niets weet).Is het iets fantastisch - GREAT en ga er dan voor.Is het een afzetterij, kan hij hopelijk nog doen alsof zijn neus bloedt.Succes en hou ons op de hoogte !TINA
Je kan misschien beter eens eerst navragen bij jouw gemeentebestuur of zij wel degelijk zo'n actie op poten gezet hebben i.s.m. enkele firma's. Als dit niet het geval is, zou ik toch ook heel voorzichtig zijn. Hier is eens iemand aan de deur geweest die mij vanalles "cadeau" wou doen. Hoe hard ik ook m'n best deed, ik geraakte er maar niet vanaf. Op den duur was hij zelfs al binnen. Tot ik dan uiteindelijk mijne hond bij mij geroepen heb, hij was rap buiten toen :-)