Terug naar overzicht
Ideetjes heb ik niet echt, maar wij hebben elkaar ook via internet leren kennen ;-) is wel tof hé...!!!
Hallo Ann,enkele ideetjes die ik gezien heb (maar misschien vind je het niks), je kunt een website krijgen bij sommige winkels en zeker via internet, waar je je kaarten koopt.Je kunt je trouwkaart op een cd rom versturen.Je kunt de mensen een briefje voor de uitnodiging sturen waar enkel een website op vermeld staat, en daar lezen ze dan de uitnodiging pas.Je kunt als thema op je feest ofzo gebruik maken van de film "you've got mail".Enz...dit zijn maar een paar dingetjes die me te binnen schieten. Als ik nog iets weet kom ik nog wel eens terug!Groetjes Mireille01-09-2006
Hallo AnnWij hebben dat ook even overwogen omdat wij elkaar ook via internet hebben leren kennen :-)Nu hebben we echter toch besloten om andere thema's te zoeken.Hou me op de hoogte he ;-)groetjesLien26/05/06
De ideetjes hieronder vind ik wel leuk, maar ik denk dat je moet oppassen met uitnodigingen op CD - rom en linken naar het internet. Als er wat oudere mensen (bv. grootouders) in de familie zijn, dan hebben deze mensen geen PC of geen internet. Dan moet je dit echt al checken.
Gerlinde - Ann,Ook aan de mensen die geen internet op computer hebben is dan gedacht hoor !Lees maar eens:Cd-card:De cd-card is een digitale trouwkaart op cd-rom en biedt oneindig veel mogelijkheden. De cd-card is een leuke persoonlijke boodschap waarin foto’s en tekst van jullie zelf worden verwerkt. Dit allemaal begeleid door jullie eigen muziek en een sfeervol design als achtergrond.Ook aan oma zonder computer wordt gedacht. Haar kun je een papieren kaart sturen in de vorm van een cd. Dit alles staat op www.sparkofhonour.com Groetjes Mireille