Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema computer

24-11-2005 21:07:36
Hallo bruidjes!
Aangezien wij elkaar 6 jaar geleden via het internet leren kennen hebben, zou ik graag computer-internet als ons thema gebruiken en rode draad doorheen onze trouwdag. Zijn er mensen die toffe ideeën hebben voor de uitnodiging, tafeltoewijzing, bedankje, tekstjes , muziek...? Alles is welkom. Ik vind het geen eenvoudig thema...

Ann

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 508

Els
1-4-2006
 Meld misbruik24-11-2005 21:14:01

Ideetjes heb ik niet echt, maar wij hebben elkaar ook via internet leren kennen ;-) is wel tof hé...!!!

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik25-11-2005 7:26:28

Hallo Ann,

enkele ideetjes die ik gezien heb (maar misschien vind je het niks), je kunt een website krijgen bij sommige winkels en zeker via internet, waar je je kaarten koopt.
Je kunt je trouwkaart op een cd rom versturen.
Je kunt de mensen een briefje voor de uitnodiging sturen waar enkel een website op vermeld staat, en daar lezen ze dan de uitnodiging pas.
Je kunt als thema op je feest ofzo gebruik maken van de film "you've got mail".
Enz...dit zijn maar een paar dingetjes die me te binnen schieten. Als ik nog iets weet kom ik nog wel eens terug!

Groetjes Mireille
01-09-2006

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 8:37:19

Hallo Ann

Wij hebben dat ook even overwogen omdat wij elkaar ook via internet hebben leren kennen :-)

Nu hebben we echter toch besloten om andere thema's te zoeken.

Hou me op de hoogte he ;-)

groetjes

Lien
26/05/06

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik25-11-2005 16:50:24

De ideetjes hieronder vind ik wel leuk, maar ik denk dat je moet oppassen met uitnodigingen op CD - rom en linken naar het internet. Als er wat oudere mensen (bv. grootouders) in de familie zijn, dan hebben deze mensen geen PC of geen internet. Dan moet je dit echt al checken.

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik25-11-2005 21:47:41

Gerlinde - Ann,

Ook aan de mensen die geen internet op computer hebben is dan gedacht hoor !
Lees maar eens:

Cd-card:
De cd-card is een digitale trouwkaart op cd-rom en biedt oneindig veel mogelijkheden. De cd-card is een leuke persoonlijke boodschap waarin foto’s en tekst van jullie zelf worden verwerkt. Dit allemaal begeleid door jullie eigen muziek en een sfeervol design als achtergrond.
Ook aan oma zonder computer wordt gedacht. Haar kun je een papieren kaart sturen in de vorm van een cd.
Dit alles staat op www.sparkofhonour.com

Groetjes Mireille

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...