Nu Online
Momenteel zijn er 730 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

live muziek regio dendermonde

28-1-2010 21:41:47
Hallo iedereen

Onze live muziek is onverwacht weggevallen en wij zijn nu op zoek naar mensen die een band hebben of een groepje die live zingen in huwelijksvieringen. Wij trouwen op 22/05/2010 dus hebben nog een kleine vier maanden om iemand te vinden.
Alle tips en suggesties zijn welkom.

groetjes
Kathleen

Kathleen
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 601

Davy
16-7-2010
 Meld misbruik29-1-2010 8:17:49

Wij hebben Art-Times (Kris & Tiffany) geboekt voor ons huwelijk. Uit Puurs, acoustisch, hij gitaar, zij zang. Prachtig, ik heb haar 2 maal gehoord en krijg nog steeds kippevel. Je mag trouwens zelf je liedjes kiezen, niet enkel uit een playlist van hen.

Davy
16/07/2010

monica
22-5-2010
 Meld misbruik29-1-2010 15:35:15

hoi Kathleen

Ik trouw ook op 22 mei 2010 in Dendermonde! Grappig! Welke kerk jullie? (wij zijn al getrouwd voor de wet).
Sange Jo uit Lebbeke is schijnt ook super,...

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik29-1-2010 16:27:54

@ Davy, heb al eens gebeld want ze lijken inderdaad wel goed. Helaas zijn zij niet meer vrij maar kunnen ze ons wel aan iemand helpen. We kunnen gaan luisteren bij hen thuis om te horen of we het goed vinden.
@Monica: we trouwen niet in Dendermonde. We trouwen in Zele en daar is live muziek in de kerk verplicht. Ik vind het wel niet erg want het geeft zo een meerwaarde!

groetjes, kathleen

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik29-1-2010 20:22:14

Ik weet niet wat je genre is maar ik hield nogal van de gekende romantische songs en viel als een blok voor het duo David en Koen. Onze viering was echt prachtig en livemuziek gaf voor ons echt wel een meerwaarde. Ik dacht dat je hen kon vinden via www.davidenkoen.net , anders eens googlen.
Veel succes!

Femke
26-2-2011
 Meld misbruik6-2-2010 18:50:50

Bij onze beste vrienden was er vorige week ook live-muziek in de kerk. Hun viering was in Wanzele (Lede) en werd opgeluisterd door een gospel-koor. Echt schitterend! Ze heten de 'white spirits' en hebben ook een site www.whitespirits.be

Een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...