Terug naar overzicht
hoiWij hebben wel een receptie vooraf, maar qua eten zitten wij op ongeveer hetzelfde tijdschema als jullie. Onze gasten voor het dessertenbuffet zouden ook rond half 10 komen (dénk ik, is nog niet 100% zeker) en dan schatten we dat we rond half 11 - 11u met de openingsdans kunnen beginnen.Onze ouders hebben bij de tijdsindeling geholpen en vonden dit zeker niet te laat. Echt veel later wilden we zelf ook niet, want dan moet iedereen te lang wachten :-)Groetjes en succes van een naamgenootKim (13/08/2010)
Wij hebben eerst een aparte receptie van vier tot zes en we laten dan de gasten van het avondfeest pas om 19.00 u om dan om 20.00 u aan tafel te gaan.Onze gasten van het dansfeest komen pas om 22.00 u, dus ik denk niet dat half tien te laat isgroetjes en succes!Joke
onze ouders vonden dit ook wat te laat omdat het vooral over oudere mensen (buren en vrienden ouders) gaat. we beginnen daarom al om 17u en hadden gehoopt dat we dan de dessertgasten al tegen 20u30 konden vragen maar onze zaal adviseerde ons hun pas ten vroegste om 21u te vragen. Openingsdans dan om 22u en dessertbuffet om 22u30 ongeveer. Nu, in de zaal gaven ze ook aan dat die avondgasten meestal pas tussen 21u en 22u gevraagd worden dus 21u30 lijkt me wel oké hoor! alleen hebben we bij ons naar een compromis gezocht zodat de ouders ook tevreden waren.groetjessophie
hoi,wij hebben een eerste receptie van 17u tot 18u30, om 19u komen de avondgasten en op aanraden van onze zaal komen de "dessert-en dansfeestgasten" pas om 22u30. Omdat het om allemaal jonge mensen gaat, denk ik niet dat dat veel te laat is. Wat denken jullie?groetjes
Voor ons is de trouw nog ver weg (feb 2011) maar wij dachten aan hetzelfde tijdsschema. Ik vind 21.30u niet te laat.
Bij ons op de uitnodiging staat 21.00uur, vind dat ook niet te laat... We werken ook zonder korte receptie in de middag.
Ik vind dat niet te laat hoor, zijn inderdaad meestal jongen mensen die naar het dessertbuffet komen. Bij ons is de tijdsindeling als volgt- 16u30-18u30: eerste receptie- 19u00: receptie avondgasten en aansluitend diner- 22u30: dessertbuffet en dansfeest- 23u30-00u00: openingsdansIk vind het wel goed zo maar jouw planning ook 21u30 is echt niet te laa, gewone fuiven beginnen ook maar echt vanaf dat uur hé groetjes Sofie15/05/10
Hallo,Onze tijdsindeling ziet er als volgt uit :16u - 17.00u : aperitief18u : opening buffet21u : aankomst gasten dessertbuffet (krijgen eerst een kleine ontvangst met drankje)21u30 vind ik zeker niet te laat. Ik zou dit persoonlijk niet veranderen, anders ga je te weinig tijd krijgen om te eten vrees ik.
hallowij starten ook om 18.30u zonder receptie. Ik heb naar de zaal gebeld en gevraagd om hoe laat de genodigden voor het dessertenbuffet best kwamen. Hij stelde dadelijk voor om 21.30u. Absoluut niet te laat hoor.
Hoi,Bij ons verloopt het ook ongeveer zo.Wij hebben geen receptie, dus de mensen kunnen direct na ons kerkelijk huwelijk( die gedaan is om 16u30) naar de zaal gaan.Aangekomen krijgen ze champagne en borreltjes. En om 18u30 gaan we aan ons themabuffet beginnen.Er zijn ongeveer 30-tal mensen die dichter bij ons in de buurt wonen( Bilzen Limburg)en die pas om 21u30 komen en zo sluiten ze zich ook aan bij het dessertbuffet.Anders zitten de mensen te vroeg aan tafel en hebben ze in de nacht terug te snel honger. Of het moet zijn dat je dessert laat staan en eventueel broodjes voorziet??!!Veel geluk met het overtuigen van je mama!
Hey, Bij ons zou de receptie voor de avondgasten beginnen om 17u30 met aansluitend onze walking(maar al zittend) dinner. Om 21u30 komt het tweede deel van onze genodigden! Deze mensen krijgen nog een glaasje met 2 amusekes! Wanneer deel een klaar is met het warme eten, beginnen we met het dessertenbuffet waaraan de laatste genodigden eerst mogen aanschuiven! De openingsdans volgt dan tussen 23 u en 23u30!Veel succes!Marijke