Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

29-1-2010 9:56:52
Hoi!
Weet iemand waar je rond het Brugse (maar mag ook wat verder zijn) overal bruidsschoenen kunt gaan kopen? En moest dat bestaan, waar steunzolen in kunnen. Ik dacht aan redelijk lage schoentjes...
Alvast bedankt!

sofie
30-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1121

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik29-1-2010 11:04:34

Hey
Grabrielli in Roeselare heeft héél veel schoenen. Daar moet je wel iets naar je keuze vinden.
Ze zijn wel niet echt vriendelijk vond ik.

Grts
Marieke

Katrien
10-4-2010
 Meld misbruik29-1-2010 13:26:08

Dag Sofie,

Trouwschoenen voor steunzolen heb ik niet gevonden dus heb ik een paar schoenen van Voltan gekocht met een klein hakje waar mijn steunzolen inpassen. De meeste verkoopsters raden mij aan om een dag zonder steunzolen rond te lopen maar dat is voor mij niet mogelijk.
Ik heb mijn schoenen in een winkel in Aalst gekocht

Groetjes,
Katrien
10/4/2010

Anne-Sophie

Meld misbruik29-1-2010 18:55:28

Ben ook bij Gabriëlli geweest, kreeg prima service. Hangt soms toch echt af van verkoopster, als je je goesting kan vinden is dat toch uitstekend?!

Liesbeth
24-4-2010
 Meld misbruik30-1-2010 19:05:04

Hey,

Ik heb vandaag mijn schoenen gekocht bij bent (www.bent.be ). Het zijn witte schoenen met een klein hakje en ze zitten heel comfortabel. Zelf heb ik ook redelijk brede voeten, en koop ik meestal Rieker, maar deze schoenen passen heel goed.
Ik draag zelf geen steunzolen, maar misschien is het wel het proberen waard?
Merk is marcotozzi (www.marctozzi.com )

Groetjes,

Liesbeth
24/04/2010

Liesbeth
24-4-2010
 Meld misbruik30-1-2010 19:05:58

www.marcotozzi.com is juiste website.

Christa
11-6-2010
 Meld misbruik26-2-2010 15:48:19

fiogf49gjkf0d
Hallo Sofie

Hopelijk ben ik niet te laat om je raad te geven. Wij trouwen in juni en ook ik draag schoenen met steunzolen. Niet zo leuk omdat het aanbod veel kleiner is en ze soms niet zo modieus zijn. Ik werk zelf op de dienst orthopedie en mijn baas zei ooit dat als ik eens een voor een dag een elegant schoentje wil dragen ik mijn steunzolen even mag vergeten, maar je moet natuurlijk ook nog makkelijk en pijnvrij kunnen stappen.
Nu, ik ga altijd mijn schoenen kopen bij Schoenen Danneels in Brugge (net buiten de Smedenpoort gelegen). Ze hebben ook een site waar je al een kijkje kan nemen. Ik heb daar al veel toffe schoenen gekocht. Ik ga er volgende week gaan kijken voor mijn trouwschoenen. De eerste etalage zie je de kinder-, mannen- en vrouwenschoenen en de etalage ernaast zie je vooral modellen staan voor losse steunzolen.
Ga er gerust eens kijken.
Veel succes
Christa

sofie
30-10-2010
 Meld misbruik1-3-2010 14:07:49

hoi
Ik ben ondertussen in Danneels geweest in Brugge, waar ik normaal eigenlijk altijd ga voor schoenen. Ze hadden er mooie witte schoentjes van THINK! Ik heb dus gevonden wat ik wilde: mooie, elegante, open schoentjes, voor steunzolen, die perfect passen onder mijn kleed!
Bedankt voor jullie tips in ieder geval!
Nog veel succes in de planningen!
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...