Terug naar overzicht
De onze wordt betaald voor 4uur. We hebben nog niet afgesproken hoe laat hij juist komt maar ik vermoed vanaf een uur voor vertrek naar de kerk (wij trouwen op andere dag voor de wet) en blijft tot na de misviering. Zal dus geen 4uur zijn bij ons maar hij is vrij goedkoop gelukkig.
onze ceremoniemeester is gebleven tot we naar de feestzaal vertrokken, hij was om 9u bij ons en is om 17u30 vetrokken, wij hadden een heel leuke ceremoniemeester en we hebben maar 250 euro betaald! een superkerel!!
Een ceremoniemeester blijft normaal tot het begin van het avondfeest, nadat hij/zij alle genodigden plechtig naar hun tafel heeft geroepen. Soms blijven ze mee eten, maar evengoed kunnen ze vertrekken wanneer iedereen aan tafel zit en de speech is gegeven.
oei oei wij betalen 200 euro voor drie uur en da komen wij niet met toe.moeten 40 euro per uur verder betalen.zal dus een dure noot worden vrees ik...
hey sofie,van waar ben je en wie is die kerel?ben namelijk ook nog opzoek naar iemand niet te duur.mijn man vind dit namelijk niet zo nodig.21/05/2010