Terug naar overzicht
Grietwij doen het zo! om... -10u30 gemeente-11u30 kerk-12u30 tot ... een wijntentje aan de kerk voor alle mensen daar.- 13u30 à 14u gaan we naar onze feestzaal, waar we iets kleins eten (broodjes) met alle familie die van ver komt en inderdaad niet zomaar overhuis kan! - 15u30 tot.. gaan we foto's nemen, met deel familie en vrienden. De anderen mogen gerust aan de zaal blijven, waar ook een tuin is. Wij hebben geen traiteur ofzo, en verzorgen eten en drank zelf, dus zij die aan de zaal blijven krijgen wel de gelegenheid om tijdens die uren dat wij foto's nemen iets te drinken te krijgen, op het springkasteel te spelen, etc. -17u zijn we terug aan onze zaal om dan om -17u30 de gasten voor ons huwelijksfeest te ontvangen!-22u komt een tweede lading voor dessert en fuif...zo doen wij het! inderdaad moeten sommige genodigden zich enkele uurtjes bezig houden, maar dit is moeilijk te vermijden, tenzij je huwt in de namiddag en je foto's in de voormiddag neemt. zo heeft mijn nicht het gedaan, ook een goed idee vond ik...veel succes
Wij hadden dat probleem ook in het begin. Dachten te trouwen in de voormiddag, maar tot 's avonds is het redelijk lang voor de familie. Wij hebben dus gekozen om in de namiddag te trouwen (16u) en de foto's nemen we ervoor. Daarna met familie naar feestzaal om broodjes te eten. 's avonds rond 20u komt de rest en gaat er een walking dinner volgen.Veel succes!Groetjes Romina
14u gemeentehuis (duurt max half uurtje)daar even paar fotokes nemen met getuigen enzo, naar de kerk rijden15u viering in de kerk duurt ongeveer een uur, dan nog wat staan praten uit de kerk17u start receptie met aansluitend diner22u genodigden voor dansfeest met dessertenbuffet komen toe
Ik zou toch eerder opteren voor een 'gat'... Er zijn altijd mensen die op dat moment hun kinderen naar de babysit willen / moeten brengen. Wij hadden onze viering om 15u00 die duurde tot +/-16u15. Aan de kerk werd er nog met rijst gegooid en kwamen de kinderen hun bloemen afgeven, dus het was snel 16u30. Om 18u00 werden de avondgasten verwacht (receptie tot 19u00, dan diner). Heel wat tantes zeiden dat het toch kort was om de kinderen af te zetten bij de babysit en zichzelf nog wat te verfrissen. En ik kan daar best inkomen.Groetjes,Véro
bij ons ziet het er (voorlopig) als volgt uit:14u: kerk16u: receptie18u: "offcieel" einde eerste receptie19u: begin tweede receptie en aansluiten avondfeest.wellicht zijn we tegen 15u30 in de feestzaal, daar zit dan nog een halfuurtje tussen voor eventueel wat foto's van de suite en bedoeling is om de dichte familie (die direct na de kerk gevold is) een koffie en een koek aan te bieden. Het gat tussen 18u en 19u is er op aanraden van onze zaal. de eerste receptie loopt altijd uit en dan heb je ook nog een moment om je te verfrissen