Terug naar overzicht
hoi KellyIk had dit ook in gedachten maar dacht om het anders op te lossen. wou ad gasten een stukje uit het sprookje op een papiertje geven ( het herkenbaarste gedeelte), was er wel nog niet aan uit hoe ik ze dan naar tafel ging laten leiden ...Ik vind dat dit inderdaad minstens even goed kan !!!veel plezier noggroetjesLien
HeyHeel leuk idee! En je kan dan ook de muziek uit het sprookje spelen als ze aan tafel moeten.Vicky09.09.06
onze tafels worden genoemd naar locaties / straten in sorrento (italie) en dit omdat mijn schatje mij in sorrento ten huwelijk gevraagd heeft. we vonden die link wel persoonlijk en origineler dan romantische films, sprookjes, kleuren... want dat doen er al zo veel hé. Onze kaartjes op tafel zouden dan een stadsplan zijn met een kleine foto van de locatie. op de keerzijde denken we er aan om de menu te vermelden. het aangename aan het praktische koppelen heet dat.
Ik heb er nog helemaal niet aan gedacht en nu ik erover denk...ik denk dat ik geen thema doe ! Lekker gewoon en alledaags.. Hihi, dat is eigenlijk ook een thema natuurlijk...de koffietafel, de keukentafel, het salon...haha.Maar ik vind de thema's die hier genoemd worden wel leuk. En een sprookjes thema is ook tof, kun je heel veel kanten mee op.Groetjes Mireille01-09-2006