Nu Online
Momenteel zijn er 370 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurken aan schappelijke prijs

29-1-2010 17:32:54
Heeft er al iemand een trouwjurk gekocht bij Nuance in Menen? Tevreden over prijs/kwaliteit en veel keuze?

inge
9-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1093

Liesbeth
24-4-2010
 Meld misbruik29-1-2010 18:48:21

Hey,

Ik heb er geen kleed gekocht, maar wel veel kleedjes gepast (ca. 2u). De verkoopsters zijn heel vriendelijk
Ze hebben heel veel keuze.
De prijs is normaal, goedkoop zijn trouwjurken meestal niet.
Ik heb een kleed van Linea Rafaelli (twinset) gepast, en dat kostte
toch 1500 €.
Ik heb dan ook nog een ander halterkleedje gepast en dat kostte een 1000 €.
Ze doen ook in 2e hands, je kan je kleedje bv nieuw kopen en dan terug aan hen verkopen.

Tip: bij la sposa outlet in beveren leie, pierre yves oulet in Deinze verkopen ze paskleedjes, die eigenlijk nieuw zijn, dikwijls aan helft van de nieuwprijs.
Je kan je kleed ook laten maken door een naaister.

Veel succes!

Nele
3-7-2010
 Meld misbruik25-3-2010 11:36:19

Hoi

Mijn kleedje daar gekocht. Van hun eigen collectie.
Tot nu toe heel tevreden over prijs, kwaliteit en hulp.
(Vooraf al naar LaSposa en Prima Donna geweest)

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...