TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
9-9-2006
|
25-11-2005 11:51:24
Hey dag Lien
Zo tof! Wij hebben elkaar niet via internet leren kennen, maar zijn gekoppeld en hebben ook dezelfde provincies overwonnen (alhoewel hij wel in Antwerpen geboren is). Mijn vriend is van West-Vlaanderen en ik van Antwerpen. Maar in het begin dat ik in West-Vlaanderen was heb ik toch moeten opboxen tegen veel vooroordelen over Antwerpenaars :) Maar ja, als ik zie wat voor Antwerpenaars hier op verlof komen snap ik het wel.
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
bruid
26-8-2006
|
25-11-2005 12:03:54
Hey Lien,
Het moet in het begin inderdaad wel raar geweest zijn, maar wat een geluk dat jullie elkaar gevonden hebben! Als jullie maar gelukkig zijn; elke manier is goed om elkaar te leren kennen! En liefde overwint elke afstand, hè? Wij hebben elkaar niet via internet leren kennen, maar mijn verloofde is ook van West-Vlaanderen en ik van de provincie Antwerpen. In het begin was het soms wel moeilijk om zijn familie te verstaan (qua dialect) maar nu bek ik al een aardig mondje mee :-D
groetjes, Tinne
|
|
Kate
10-6-2006
|
25-11-2005 12:26:32
Ik heb mijn verloofde ook leren kennen via een site van hotmail. Eb ja na vier jaren nog altijd even gelukkig en dankbaar dat we elkaar op die manier hebben leren kennen.
Veel succes***
|
|
Gaëlle
16-9-2005
|
25-11-2005 12:37:08
hoi Lien,
Toch helemaal niks om je voor te schamen?! Wij hebben elkaar op de middelbare school leren kennen, da's misschien ook nogal cliché :-) Mijn schoonbroer gaat trouwen met zijn icq-liefde, leuk toch! Voor oudere mensen is het misschien een beetje een dogma, maar voor anderen integendeel!
groetjes! Gaelle 70 dagen getrouwd :-)
|
|
Sofie
7-7-2007
|
25-11-2005 13:22:22
Wij hebben elkaar ook op de middelbare school leren kennen, op ons 16 jaar. En wat bleek? Na een tijdje elkaar beter te leren kennen, kwam uit dat zijn vader en mijn vader elkaars beste jeugdvrienden geweest waren!
Tof toch!
Kan het uiteindelijk nog meer cliché? Maar het belangrijkste is dat wij nu ook de beste maatjes zijn en zielsveel van elkander houden, al 7 jaar lang.
Nog veel succes, Sofie 7/07/2007
|
|
Els
1-4-2006
|
25-11-2005 13:26:20
Ik heb mijn vriend ook 4 jaar geleden leren kennen via internet. Niet via een datingsite of de chat, maar gewoon heel toevallig... Het klikte, en uiteindelijk hebben we het er toch maar op gewaagd... niet evident, want hij woonde in Nederland en ik in België, maar ondertussen zoveel liters benzine verder en zoveel treinkaartjes verder, staan er nog maar 127 dagen op onze teller voor onze grote dag!!
|
|
Tine
6-8-2005
|
25-11-2005 15:31:15
Hoi Lien,
Wij hebben elkaar ook leren kennen via rendez-vous. Het grappige was dat we er toen allebei eigenlijk niet echt achter stonden, en er in een zotte bui aan begonnen waren. Maar na een maand intensief met elkaar af te spreken zijn we een koppel geworden, na een half jaar zijn we gaan samenwonen, na drie jaar en een half zijn we getrouwd... en nu worden we papa en mama... hoe het toch kan lopen hé... Groetjes,
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
25-11-2005 16:45:58
Wat is er daar nu erg aan? Zo lang dat het maar klikt en dat jullie gelukkig zijn. Ikzelf heb mijn vriend leren kennen tijdens mijn vakantiejob een paar jaar geleden. Hij was mijn baas. Velen vonden dit ook raar, maar wij zijn super gelukkig!
|
|
Katrien
26-8-2009
|
25-11-2005 16:48:03
Hoi Lien,
Dit hoor je echt meer en meer he ;-) Ik heb Philippe ook via het net leren kennen, en nu zijn we 2 jaar samen, waarvan we er nu 9 maanden samenwonen in ons nieuw gekocht huisje!
Ik ging wel wekelijks uit, maar het leek precies of je juist DAAR tegenwoordig niks "deftig" meer met iemand kon opbouwen ;-)
Dus, ik schaam me er totaal niet over hoor!!
En ja, wij zijn ook uit verschillende provincies: ik van provincie Antwerpen (Sint-Katelijne-Waver), en Philippe van Brabant (Sint-Genesius-Rode)
groetjes Katrien 30-9-2006
|
|
Sofie
11-8-2006
|
25-11-2005 17:38:05
Wij hebben elkaar leren kennen via een gezamelijke kennis die we kende van het internet :)
Sofie 11/08/06
|
|
Dorien
9-9-2006
|
25-11-2005 18:52:31
Hey Lien,
ik ken toch ook een paar koppeltjes die elkaar hebben leren kennen via het internet. Ik heb mijn ventje niet via het net gevonden, maar in de Alma (studentenrestaurant). Hij kwam gewoon bij mij zitten en van het ene kwam het andere :)
Dorien
|
|
nele
20-5-2006
|
25-11-2005 23:19:32
hey lien,
een vriendin van mij leerde ook zo haar vriend kennen, niets om je over te schamen internet is een ontmoetingsplaats als een andere. Ikzelf ga trouwen op 20 mei 2006 met mijn privé zwarte piet, ik leerde mijn vriend kennen toen ik zijn broer en hem geengageerd had om zwarte piet te zijn bij ons in de chiro. Best wel grappig eigenlijk, en dan hebben we rond de 6e december altijd iets extra te vieren.
groetjes
nele
|
|
Ann
8-8-2008
|
25-11-2005 23:26:56
Lien,
zoals je reeds in mijn berichtje 'thema computer' kon lezen, zijn mijn vriend en ik nu 6 jaar samen en in 2007 gaan we trouwen. Ongeveer 8 jaar geleden leerden we elkaar kennen via een chatkanaal. Het eerste jaar hebben we enkel en alleen gechat en getelefoneerd, nooit in levende lijve gezien (ook niet op foto of zo). Het klikte héél goed. Nu, mijn vriend is 10 jaar ouder dan mij en destijds (toen ik hem leerde kennen) was ik nog maar 17 en hij dus 27, dus dat verschil leek toen vrij groot. Toen we elkaar voor het eerst zagen was het raar, ik had me hem anders voorgesteld en qua uiterlijk is hij eigenlijk niet mijn type. Maar al snel bleek duidelijk dat onze karakters en onze levensingesteldheid echt in elkaar pasten (zoals destijds op de chat), na een jaar lang elkaar ongeveer 1 x per week te zien, is het allemaal stilletjesaan 'écht' begonnen. Ik vind dit helemaal niks om me over te schamen, integendeel, ik vind het echt tof. Bij liefde is uiteindelijk toch steeds het innerlijk het meeste van belang en zo is het bij ons al van de eerste moment begonnen. Ik vind het héél tof dat we in het begin nog wat afstand hadden, dan kan je meer een idee krijgen van hoe iemand tegenover het leven aankijkt en hoe iemand is van persoonlijkheid. als je iemand in een disco of zo tegenkomt, wordt er meestal enkel 'gezeverd' en op de manier vind ik het niet echt boeiend om mensen te leren kennen. In het 'echte' leven gaat alles ook vaak véél te snel, met als gevolg dat men vaak heel vroeg trouwt en heel snel scheidt. Waaraan ligt dat? wel, in vele gevallen omdat men elkaar niet voldoende kende. Dat zullen wij niet meemaken, wij kenden elkaar reeds door en door vooraleer we nog maar samen waren. Dit is voor mij hét allerbelangrijkste vooraleer je aan een relatie begint. Ik vind het zalig dat ik mijn vriend via internet leren kennen heb, want ik had nooit een beter dekseltje op mijn potje kunnen vinden. Trouwens, ik krijg er enkel positieve reacties op. En, ja, wij zijn ook afkomstig uit 2 verschillende provincies: Antwerpen en Oost-Vlaanderen. Maar, de liefde kent geen afstand... toepasselijk zinnetje binnen deze context. trouwens,ik heb ook heel weinig tegenreacties gekregen op het leeftijdsverschil tussen ons, we passen gewoon samen en dat merkt iedereen wel. Dus Lien, als je je goed voelt bij elkaar en je straalt dat uit, waarom zou je je dan ook maar enige zorgen maken over wat de anderen denken? Dat doet er niet toe. Als jullie maar gelukkig zijn! Voila, mijn verhaal is ten einde :-)
Groetjes, Ann
|
|
Els
1-4-2006
|
26-11-2005 10:53:36
Uiteindelijk hé, als ik het zo bekijk, ik kende mijn huidige vriend eigenlijk al heel goed voor we elkaar nog maar ooit gezien hadden, het was nooit de bedoeling geweest om af te spreken, en dus had ik er wel vertrouwen in dat het geen viezerik was die meisjes lokte... We zijn onze relatie al begonnen met een deftige kennis over elkaar... terwijl je vaak mensen die je op een fuif of zo leert kennen niet écht kent voor je er wat mee begint!! dus ik vind internet niets om je over te schamen!! integendeel!!
|
|
Sofie
9-9-2006
|
27-11-2005 13:12:45
Wij hebben elkaar leren kennen via de tmf chat en provincies zijn allemaal overwonnen want wij woonden oorspronkelijk 220 km van elkaar af. Maar nu wonen we samen en volgend jaar trouwen we!! een westvlaamse met nen limburger!! tja liefde kruipt overal he!veel plezier!!!!
|
|
elke
12-5-2006
|
30-11-2005 13:45:57
hey
jep ik heb men ventje ongveer anderhalf jaar geleden leren kennen via internet tis zelfs een nederlander zo zie je maar als het zo moet zijn he
groetjes elke
|
|
Katja
29-9-2006
|
7-12-2005 18:38:51
hey iedereen,
Wij hebben elkaar bijna 3 en een half geleden leren kennen via tmf chat. (Via de teletekst) Sofie zie da jij daar ook uw vriend leren kennen hebt. Mijn nickname is KATCHOEKEN. Komt die u soms bekend voor? Ja en afstand speelt zeker geen rol want ik ben van oost-vlaanderen en woon nu al meer dan 2 jaar samen met mijn limburgerke en het klikt heel goed. Niet schamen dus!
Groetjes katja
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|