Terug naar overzicht
Ik wou zelf ook Halo van Beyonce nemen, maar mijn toekomstige gaat jammer genoeg niet akkoord :) We gaan een iets 'stoerdere' optie zoeken. Maar ik vind het zelf dus wel heel mooi dus als je jouw verloofde kan overtuigen go for it.Groetjes
everything van Michael Bublé?Groetje!
op de website www.openingsdans.info staan voorbeelden. Groeten
Hey an,Halo is wel leuk.. en hoe dans je daar dan op? Een snelle slow dan ofzo?Tis wel een redelijk lang liedje.Groetjes,Kelly
Hi An,Ik vind Halo een super mooi nummer, maar idd moeilijk om op te dansen.Wij kiezen voor Anastacia en Eros met 'I belong to you'. Cliché nummer, ik weet het, maar het klopt volledig.Groetjes,Liselotte
Hey,Wij nemen 'everytime I think of you' van Marco Borsato en ... (ben even de naam kwijt). Snel en traag wisselen elkaar af en dat lijkt me wel wat!GroetjesKitty
Hallo An,ik vind het een prachtig nummer! Je kan thuis al eens oefenen of het gaat he, altijd leuk om een beetje romantisch te doen ;)Zelf hadden wij 'Dangerously in love' van Beyonce en met enkele danslessen hebben wij er een swinging-fox op gedaan.Groetjes,Cindy114 dagen gehuwd