Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleren bruidkindes gevonden

30-1-2010 18:28:17
kom ff met leuk nieuws, vandaag valt er een heel pak van mijn hart. we hebben de kleren van onze 2 bruidsmeisjes gekocht, ze zijn zooooo leukkkk en lief en schatttig :-)
nu alleen nog op zoek naar wat voor men zoontje die ook bruidskindje is, maar dat zal ook wel goed aflopen.

grtsssss

daisy
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1109

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik30-1-2010 18:37:46

Hallo.

Leuk dit te horen! Ik moet nog op zoek naar kledij. Is wel niet zo makkelijk omdat ze tegen dan nog maar 2.5 en 3 zijn. Waar heb jij je kledij gevonden?

Groetjes Keshia
17/07/2010

daisy
27-8-2010
 Meld misbruik30-1-2010 23:47:53

@keshia

ik was in jbc solden voor mezelf aan het kopen :-) en toen we naar huis gingen zag ik plots een exclusieve kindercollectie hangen. ik vond dit zo mooi en men vriend was ook heel enthousiast.
het was gewoon echt wat wij zochten en het hing gewoon voor ons gepresenteerd. het is de collectie van i 'am.
ik zeg er wel bij je moet er voor zijn he, het is helemaal niet klassiek ofzo, het is heel hip :-) wij zijn gewoon supercontent

grtss

angela
2-10-2010
 Meld misbruik31-1-2010 10:34:09

heb voor men dochter die bruidsmeisje is bij c&a heel mooie outfit gevonden. (4 delig voor maar 45 euro) het hoeft niet veel geld te kosten om mooi te zijn he. zij zal tegen dan 2,5 jaar zijn. heb gewoon al een maatje groter genomen dan ze nu heeft want tis voor oktober. voor mijn zoon heb k nog niks gekocht die zit in een groeifase hij zal dan 10 zijn

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik31-1-2010 19:33:06

Ik moet ook nog gaan en we gaan hierbij over 2 weken kijken bij de Kinderplaneet in Tremelo. Ik hoop dat we daar iets gaan vinden.
De kindjes zullen bij onze trouw 4.5j zijn

Gr Maureen
11/09/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...