Terug naar overzicht
Hallo.Leuk dit te horen! Ik moet nog op zoek naar kledij. Is wel niet zo makkelijk omdat ze tegen dan nog maar 2.5 en 3 zijn. Waar heb jij je kledij gevonden?Groetjes Keshia17/07/2010
@keshiaik was in jbc solden voor mezelf aan het kopen :-) en toen we naar huis gingen zag ik plots een exclusieve kindercollectie hangen. ik vond dit zo mooi en men vriend was ook heel enthousiast.het was gewoon echt wat wij zochten en het hing gewoon voor ons gepresenteerd. het is de collectie van i 'am.ik zeg er wel bij je moet er voor zijn he, het is helemaal niet klassiek ofzo, het is heel hip :-) wij zijn gewoon supercontentgrtss
heb voor men dochter die bruidsmeisje is bij c&a heel mooie outfit gevonden. (4 delig voor maar 45 euro) het hoeft niet veel geld te kosten om mooi te zijn he. zij zal tegen dan 2,5 jaar zijn. heb gewoon al een maatje groter genomen dan ze nu heeft want tis voor oktober. voor mijn zoon heb k nog niks gekocht die zit in een groeifase hij zal dan 10 zijn
Ik moet ook nog gaan en we gaan hierbij over 2 weken kijken bij de Kinderplaneet in Tremelo. Ik hoop dat we daar iets gaan vinden.De kindjes zullen bij onze trouw 4.5j zijnGr Maureen11/09/2010