Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie

25-11-2005 12:28:24
Dag bruidjes,

Ik ga waarschijnlijk een van deze dagen mijn lingerie gaan kiezen, ik moet namelijk in januari voor mijn eerste pas gaan en moet mijn lingerie meebrengen. Tis misschien een rare vraag maar kvroeg mij wat jullie zoal kiezen? Heb totaal geen idee, hebben ze in de winkels speciale dingen voor bruidjes of wat moet ik er mij bij voorstellen?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 449

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 13:11:41

Aangezien ik nogal een open topje heb (haltertopje) moest ik gaan voor een BH zonder bandjes. Het is een heel simpele, maar efficiënte BH. Zonder franjes, zodat je ook niets door het kleed ziet. Ik ben gegaan voor het functionele.

Ik heb er wel mooie zelfophoudende panty's bij gekocht, kwestie van toch nog iets sexy te hebben ;-)

Ik heb dit alles gekocht in de Inno.

Els
1-4-2006
 Meld misbruik25-11-2005 13:29:21

Bij mij is het zo standaard als het maar kan zijn: ik moet me op mijn dag gemakkelijk voelen en niet constant het gevoel hebben dat dingen afzakken, te strak zitten of mijn borsten opgeknoopt zijn... Voor de huwelijksnacht heb ik dan wel iets specialer gekocht!

robben
20-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 13:29:22

Ja, ik heb ook een bh zonder bandjes. Echt heel eenvoudige en comfortabele lingerie. De verkoopster zei me dat dat het beste was: het zit goed en je ziet niks door je kleed. Ze zei dat je de 'sexy' (en vaak minder comfortabele) lingerie maar tijdens je huwelijkreis moest dragen. :) Je bent vaak al zenuwachtig genoeg op je trouwdag, en als dan je lingerie nog niet goed zit, is het alleen maar erger!
Groetjes, Isabelle 20/05/2006

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik25-11-2005 15:26:40

hoi sofie

je kan het functionele ook aan het esthetische koppelen hoor. Ik had een gebroken wit setje van Marie-Jo gekocht, heel romantisch maar verder ook tamelijk eenvoudig. Je moet er rekening mee houden dat je je op je huwelijksnacht hoogstwaarschijnlijk niet alleen zal uitkleden ;-) Je gaat best eens langs bij een lingeriezaak, daar zullen ze je tips genoeg kunnen geven.

Ps bij marie-Jo kan je trouwens opteren voor 10% korting of een gratis kousenband (een hele mooie trouwens!)

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik25-11-2005 15:42:33

Ik droeg een push-up van Marlies Dekkers (www.marliesdekkers.nl ), met speciale schouderbandjes en sluiting waarvan het de bedoeling is dat je ze ziet (altijd zo bij Marlies), gecombineerd met... een supercomfortabele en licht-figuurcorrigerende Sloggi! Ik heb superveel complimentjes gekregen over de bh, en de slip zat supergoed, dus ik ben heel tevreden met mijn keuze. Op huwelijksreis had ik nog een specialer setje van Marlies Dekkers mee...
Liefs
Barbara

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-11-2005 17:08:48

Hey

Ik heb chance, mijn jurk is zonder bandjes en ik hoef geen bh te dragen. Ik heb toch maar een kleine cup dus dat valt niet op. En mijn slipje zal iets comfortabel worden. Ik ga wel speciale lingerie kopen voor de huwelijksnacht en huwelijksreis :)

Ik denk dat als je naar een echte lingeriewinkel gaat (dus niet de hünkemuller) dat ze echt wel goed advies geven.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Jochen
15-7-2006
 Meld misbruik25-11-2005 17:50:07

bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik moet ook wel een bh hebben zonder bandjes aangezien ik ook een haltertopje heb. Kan me eventueel dan nog iets speciaals kopen voor de huwelijksnacht!!!

groetjes
sofie

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik25-11-2005 21:44:28

ik ben van plan mijne bij de bruidszaak te kopen waar mijn toekomstige jurk hangt.
Deze is niet duur hoor. Nog goedkoper dan bij de lingerie speciaal zaak.
Ik ben van plan zo'n bh met onderstuk te nemen (ben de naam even kwijt). Dat corrigeert ook je buik meteen een beetje ! (niet dat dat super nodig is maar altijd meegenomen!) en dat komt dan mooier over in mijn jurk. De bandjes kunnen eraan of eraf, dat kun je zelf nog zien. Maar ik doe ze eraf omdat ik al dunne bandjes aan de jurk heb.
En de slip...dat weet ik nog niet, iets wat lekker zit want ik moet het een hele lange dag aan !

Groetjes Mireille
01-09-2006

Cathy
6-5-2006
 Meld misbruik10-12-2005 13:43:25

Ik heb een kleed zonder bandjes en in de winkel waar ik dat heb gekocht raden ze me aan van geen bh te dragen maar van die 'kipfilets' zoals ze het noemen. Het is een soort van bh maar zonder bandjes of sluiting en het kleeft. Best koop je die wel in een degelijke lingeriewinkel want die van de blokker bv zullen onder je kleed vandaan vallen, wat niet de bedoeling is natuurlijk. Sexy oogt het hoegenaamd niet. Van slip kies ik gewoon iets comfortabel. Voor de huwelijksnacht ga ik iets speciaals kopen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...