Terug naar overzicht
Normaal is het 6 werkdagen, staat ook zo op hun bestelbonnen.Wij hebben pech dat onze kaarten niet leverbaar zijn, en ontvangen ze 20 februari.
Niet slecht bedoeld he, maar heb je dan tot op laatste moment gewacht om ze te bestellen of...?Want wij gaan in februari kijken voor de uitnodigingen en willen ze pas in mei versturen. Kvind het precies normaal da da paar weken duurt...
als ik had geweten dat het zolang ging duren dan had ik idd wel wat sneller besteld. Maar op 1 week tijd vind ik wel dat zoiets moet kunnen. 4 weken is te lang.
Is goed dat ik dit hier zo lees. Zou mijn kaartjes vrij vroeg willen sturen omdat wij in de vakantie trouwen, en dan zijn er veel mensen die het op voorhand weten voor congé aan te vragen (trouwen op vrijdag) want ja 4 weken, das toch een maand, en das idd lang xxx
Wij hadden de onze besteld bij AVA en ik was héél tevreden. Wij hadden onze kaarten inderdaad op 6 werkdagen, hoor! Dit was in St-Niklaas, maar alle AVA's werken toch op dezelfde manier?Ik snap ook niet dat je wacht tot het laatste... Moet je jouw kaarten dan al binnen de week hebben?!Groetjes,Véro
hey!Wij hebben onze uitnodigingen bij AVA Gent besteld, op zaterdag. De dinsdag hadden we al onze menu's en naamkaartjes, op maandag nadien hadden we onze uitnodigingen. Wij waren supertevreden!Als het is omdat een kaart niet onmiddellijk leverbaar is door uitputting ofzo, zal deze levertijd verlengen. Zowel bij AVA als bij een andere drukker. Succes!