Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat de priester zegt ook al vermelden?

31-1-2010 9:55:01
hallo,

Wij zijn volop bezig met ons misboekje, maar ik vroeg mij af of je ook al moet vermelden wat de priester zal zeggen. Want dit scheelt toch wel van pastoor tot pastoor. Een vriendin van mij zei dat je dit nog net mag vermelden dat de priester je dit wel zal zeggen bij de eerste samenkomst. Hoe doen jullie het?

ilse
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 658

elke
10-7-2010
 Meld misbruik31-1-2010 10:29:45

hallo ilse,

Wij zijn 2 weken geleden bij onze priester geweest en wij mochten zelf zijn teksten kiezen. We hebben ze dan ook in ons misboekje gezet; Nu moeten we wel nog eens terug om te horen of hij zijn teksten mooi vindt...

Succes ermee!
Elke

Tine
13-2-2010
 Meld misbruik31-1-2010 10:57:36

Hoi,
bij ons staan ze er ook echt allemaal in hoor! Want we hadden geen zin om onverwacht andere teksten ofzo te horen.
Ook de namen van de lezers staan er in.
Want op zo'n dag heeft iedereen wat zenuwen, en dan kan iedereen gerust zijn hé!
veel succes ermee!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik31-1-2010 11:59:55

Dag,
In ons misboekjes staat er ook alles in.

Groetjes Frida

inneke
26-6-2010
 Meld misbruik31-1-2010 14:23:19

hoi!
wij zijn net in ondertrouw geweest en hoeven in onze misboekjes enkel de namen te zetten bij de teksten die door vrienden, familie,... voorgelezen worden.de overige teksten zijn dan voor de pastoor.
veel succes ermee!

inneke

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik31-1-2010 22:52:44

Hey,

Wij hebben van onze pastoor er ook alles moeten inzetten.

Aan hoeveel pagina's komen jullie dan?

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 11:20:38

Ilse

wij hebben zelf de teksten gekozen voor onze diaken, enkel de verwelkoming door hem en zijn preek (homilie) schrijft hij zelf, en die zet ik dus ook niet in het boekje!
We zijn vorige week nog eens bij hem geweest en hij vond het op deze manier het best...
succes!

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik1-2-2010 20:32:20

hoi,
wij hebben een dik boek van de priester meegekregen om teksten uit te kiezen. Enkel de homilie en het eucharistisch gebed zal hij zelf schrijven. Dat kan ik dus er niet inzetten. Maar voor de rest staat alles er in: de liedjes, de voorlezers, wat wij zeggen en wat de priester zal zeggen. Als het af is, moeten we het door hem nog wel eens laten nalezen.
Groetjes,
Caroline

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik1-2-2010 22:05:04

Wij hadden alles uitgeschreven staan behalve de homilie. Zo voorkom je dat je mis uitloopt door een 'te ijverige' priester.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...