Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs trouwjurk

25-11-2005 13:35:00
Hoi bruidjes!
Ik ben net ten huwelijk gevraagd en 20 mei trouwen we!
Had toch even een vraagje en hier is de place to be!
Hoeveel geven jullie uit aan jullie trouwjurk? Vind het eigenlijk een beetje gek om daar enorm veel geld aan uit te geven, maar wil er wel mooi uitzien natuurlijk...
Zijn er al jurken te vinden voor 500-600 Euro?
Alvast bedankt voor jullie verhalen!
Groetjes
Nathalie

Nathalie
20-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 445

Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik25-11-2005 13:44:28

Het is natuurlijk afhankelijk als je het zelf moet betalen of dat je het krijgt van je ouders.
Mijne koste 1090 EUR. Ik ben reeds getrouwd in augustus. Nu het kleedje daar nu mooi opgeborgen hangt, vind ik het jammer van da geld die daar nu hangt en nooit meer wordt gebruikt. Zelf zou ik nooit zoveel kunnen geven hebben, maar daar mijn ouders dit gaven, mocht ik kiezen. Je kan ook één laten maken door iemand achter uur. Het is origineel en goedkoper.

Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 13:52:41

Hey Isabelle!
Bedankt voor je antwoord! We gaan het idd allemaal zelf betalen en de prijzen vallen soms niet mee! Het is zoals je zegt: het wordt maar 1 keer gebruikt en vind het zo zonde dan!
Ik hoor graag nog meer verhalen en/of tips?!
Groetjes
Nathalie

robben
20-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 14:53:54

Allereerst proficiat dat je net ten huwelijk gevraagd werd! Mijn vriend en ik trouwen ook 20 mei! Mijn kleed was van Mathyro en kostte 1300 euro. Niet goedkoop maar als je de prijzen van sommige jurken zag, echt nog niet het duurste :) . Maar je hebt echt in alle prijzen mooie jurken hoor!
Veel succes in je zoektoch!
Isabelle 20/05/2006

Tine
6-8-2005
 Meld misbruik25-11-2005 15:25:16

Dag Nathalie,

Alvast een dikke proficiat ! Het is zoals de anderen zeggen... je hebt jurken in alle prijsklassen... het hangt er gewoon af wat je zoekt... Het mijne kostte 1200 euro (met retouches), en was inderdaad helemaal niet het duurste ! In een lagere klasse vond ik persoonlijk mijn gading niet... Je kan ook altijd overwegen om het tweede hands te kopen... (ik doe het mijne weg...)
Veel succes alvast met je zoektocht...
Groetjes,
Tine

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik25-11-2005 15:27:29

Hoi Nathalie,

Ik heb men kleed bij Farah Love in Zwijndrecht gekocht. Die doen deze maand een aktie.
Elk kleed voor 650 euro.
En je vindt veel winkels die goedkope jurken hebben zenne.

Vb het bruidsparadijs

grts 10.06.2006 cindy

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-11-2005 15:36:34

hey

Proficiat met je verloving!

je zult je werk wel hebben als je al in mei gaat trouwen, maar tis leuk hoor!

Mijn kleed kost 1165 euro en was één van de goedkoopste die ik aanhad, maar je kan wel jurken vinden onder de 1000 euro hoor. Als je op voorhand je budget meedeelt laten ze enkel die jurken zien.

Veel succes!

Vicky
09.09.06

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 15:50:41

Dan trouwen we op dezelfde dag!!!!!! Proficiat.

Mijn trouwkleed kostte 1300 euro.

Tot later.

Lien
16-7-2005
 Meld misbruik25-11-2005 15:52:35

Dag Nathalie,

Trouwkleedjes zijn inderdaad niet goedkoop.
Toen ik ging kiezen keek ik ook in die prijscategorie, maar 't is uiteindelijk toch een veel duurder kleed geworden, want er was veel meer keuze in en ze waren toch wel mooier ook.

Intussen ben ik 3 maanden getrouwd. Mijn kleedje is terug van de nieuwkuis en ziet er weer uit als nieuw. (indien interesse, stuur ik je wel enkele foto's)

Er zijn best wel veel 2e handskleedjes te vinden hoor! En na 1 keer gedragen te zijn is daar niets aan. Er zijn winkels die enkel 2e hands verkopen.

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Groetjes,
Lien

Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 16:29:30

Hoi allemaal!
Ik wil wel jullie jurken zien als jullie ze willen verkopen, kan ik ook overwegen om een tweedehands te kopen... Moet nog even rondkijken!
Heb met de bruidswinkel hier in Tienen gebeld en de collectie zal daar in december helemaal zijn! Zal dus tegen 10 december een afspraak maken en enkele jurken passen! Zal idd veel werk zijn, maar vind het echt ontzettend leuk!!!
20 mei is blijkbaar een veel gekozen datum! Jullie allemaal ook een dikke proficiat!
Groetjes
Nathalie

Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 16:30:40

oh ja, mijn e-mailadres: lalie23@hotmail.com

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik25-11-2005 16:37:30

Proficiat Nathalie!

Ik zei zelfs jaren terug ook altijd al dat ik NOOIT zoveel voor een kleed zou geven voor 1 dag. Wij betalen eveneens alles zelf, inclusief het kleed.

Maar, nu ik ga trouwen, en de gedachte voorbij kwam dat ik nooit in mijn leven zo'n kleed zou dragen, maakte me echt triest. En omdat ik de Rembo-jurken al direct geweldig vond, heb ik uiteindelijk besloten om er toch voor te gaan. Ik bespaar dan wel op andere dingen (lingerie, vervoer, uitnodiginen), maar een trouwjurk, NO WAY! Ik zou het me meer beklagen dat ik me die dag geen prinses voelde, dan dat ik voor 1 keer meer geld heb gespendeerd. Ik ga ook proberen achteraf het kleed te verkopen.

Er zijn inderdaad jurken te vinden van 500-600 euro, maar die waren helemaal niet mijn stijl...
groetjes
Katrien
30-9-2006

Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik25-11-2005 17:52:22

Ik denk dat ik zal moeten gaan kijken en zelf ondervinden wat mijn smaak is en wat er bechikbaar is... Wil er idd geweldig uitzien die dag, dan maar op andere dingen besparen!
Je hebt voor een stuk wel gelijk, vind ik, Katrien!

Hoor graag nog verhalen, dus kom maar op!
Groetjes,
Nathalie

Els
1-4-2006
 Meld misbruik25-11-2005 17:53:05

Toen ik 2 maand geleden ging passen voor de 1e april was ik zogezegd te laat, en dan komt in andere winkels de collectie pas tegen december binnen?? elke winkel doet toch zijn eigen goesting precies!

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik25-11-2005 21:37:33

Hallo Nathalie,

Ik ben nog maar 1 x gaan passen en ik 1 winkel geweest maar ik ga niet verder hoor. Wil ook ècht niet teveel uitgeven, gewoon omdat ik het niet heb!
Maar waar ik was hebben ze jurken TOT 1000 euro, niks duurder en alles goedkoper dus. Zelfs al vanaf 250 euro. Maar dat moet maar net je goesting zijn natuurlijk.
Ze hebben een website:
http://www.bruidsmodemanuluci.nl/bruidsjaponnen.htm
Daar staat de jurken EN de prijzen op. En SUPER vriendelijk en geen kakmadammen ofzo. Ik vond ze tof. Een klein familie bedrijfje (moeder en dochter) en niks geen grote merken met dure prijzen. Niet dat ik daar iets op tegen heb hoor.
En de prijs die ik nu betaal is 998 euro INCL retouches en alles!
Ik moet hem nog wel bestellen...;-)

Groetjes Mireille
01-09-2006

Els
1-4-2006
 Meld misbruik26-11-2005 7:50:13

Hey,

ik weet niet van waar je bent, en hoever je wil gaan, maar in Nederland heb ik een winkel gevonden waar je op de site ook in de soldekes kan zoeken (opruiming), misschien is dat ook wel iets? http://www.bruidsmodemanuluci.nl/bruidsjaponnen.htm

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik26-11-2005 9:56:36

Hihi Els..daar ga ik mijn jurk kopen..zie onder mijn bericht!

Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik26-11-2005 20:15:31

Hoi Els en Mireille!
Bedankt voor jullie berichtjes en jullie tip! Leuk!
Ik ga eerst even kijken in de winkel hier in Tienen en als ik daar niks vind, zal ik ook even bij manuluci gaan kijken! Heb het idee dat hier in deze winkel waar ik zal gaan, die mevrouw ook heel erg sympathiek en simpel is...
Vind het heel erg spannend! Leuk!!!
Groetjes,
Nathalie

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik27-11-2005 20:14:28

Hoi Nathalie,

Ik heb donderdag mijn droomjurk besteld bij Linea Raffaëlli in Brugge! Mijn jurk kost 1044 euro, mijn stola 170 euro, en mijn juwelen 121 euro! samen dus 1335 euro! Ik was ook niet van plan om super veel geld uit te geven aan een jurk want het is idd maar om 1 keer aan te doen, in mijn geval wel 3 keer maar toch dan hangt ie daar maar e!
Ik heb ook een jurk van 82000 bef aan gehad maar dat kan ik er niet aan geven als je weet dage dan ng juwelen, schoenen,.... enzo moet hebben!
Er zijn idd kleedjes te verkrijgen van 500/800euro maar dan moet ge uw smaak zijn e!
Ge zult wel iets vinden!
Maar ja als ge dan eenmaal uw zinnen op een iets duurdere jurk zal zetten dan ist moeilijk om die uit je hoofd te zetten hoor!
Veel succes en laat ons iets weten e!

Grtz Debra
(11/08/06)

Ilse
30-4-2006
 Meld misbruik28-11-2005 13:48:45

Hallo Nathalie,

kan je iets laten weten als je bruidsjurken bent gaan passen? Mijn vriend en ik trouwen ook volgend jaar en wij zijn ook van Tienen. Misschien kunnen we nog tips uitwisselen (zaal, fotolocaties enz) ;-) Wij zijn wel nog niet begonnen aan de voorbereidingen en we hebben ook nog geen datum vastgelegd. Veel plezier alvast en laat zeker iets horen!

Nathalie
20-5-2006
 Meld misbruik28-11-2005 15:06:17

Hey Debra!
Ik vind de jurken van Linea Rafaelli toch ook wel de mooiste, hoor! Als ik iets in die stijl kan vinden, maar dan iets goedkoper, zal ik blij zijn en anders maar een echte, hoot! hihi...

Ilse: Ik laat jullie zeker iets weten, ben van plan om half december te gaan kijken in de winkel...
Bel tijdig naar gemeentehuis als je in Tienen trouwt om een datum te reserveren, zo heb je de eerste keuze en moet je je niet naar anderen schikken!
Wij wilden graag om 12u15 trouwen op 20 mei, maar die plaats was al bezet, dus maar om 11u15. Ook goed!

Groetjes,
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...