TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
|
31-1-2010 20:12:57
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
1-2-2010 7:51:58
In Gooik heb je toch van die volksmuzikanten in De Cam (of Kam?), misschien kunnen zij iets regelen. Tenzij je echt pop wil natuurlijk...
|
|
evy
1-3-2009
|
1-2-2010 7:52:26
Ook wij hadden Duas. Heel erg tevreden over!!
Groetjes Evy 549 dagen getrouwd
|
|
ellen
4-7-2009
|
1-2-2010 9:22:51
hey,
wij hadden jozefien de feyter tijdens onze viering... Super content van groetjes ellen
|
|
annabel
12-6-2010
|
1-2-2010 10:06:13
wij nemen Emanuela V.G. Je kan haar horen zingen op haar site. alvast succes!!!
|
|
sanderijn
|
1-2-2010 20:00:38
Beste Leen, ik speel als professioneel muzikante heel geregeld in trouwmissen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com en dan kan ik je hopelijk verderhelpen. Mvg, Sanderijn
|
|
Xavier
|
5-2-2010 14:28:22
Hallo Leen,
ik vorm samen met mijn man een duet met muzikale/live ondersteuning kijk op Love Mission (in één woord .be)
Groetjes Ingrid
|
|
Karoline
|
5-2-2010 18:54:18
www.musicarava.be piano en zang, klassiek of pop gecombineerd met allerlei instrumenten, zoals cello of trompet. Zelf in te vullen...
|
|
Ilse
|
6-2-2010 20:42:40
Dag Leen,
Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info vind je alvast op www.yune.be ! Kan als trio of als duo (gitarist/zangeres).
Groetjes,
Ilse
|
|
femke
4-4-2008
|
11-2-2010 22:27:27
Hallo
Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze site heb bezocht (we zijn nu op zoek naar live muziek voor het doopsel van ons dochtertje). Wij zijn getrouwd op 4 juli 2008 en tijdens de mis heeft Jozefien De Feyter gezongen. Het was echt prachtig! (Tijdens de repetities kreeg mn tante, die de kerk wat aan het opfleuren was, al de tranen in haar ogen!). Voor de receptie hadden we Duas, ook heel goed!
Hopelijk heb je er iets aan. Geniet alleszins van jullie dag want hij gaat oooo zooooo rap voorbij!
Groetjes!
|
|
VOCE
|
11-2-2010 23:26:13
Wij zijn het zangduo VOCE en zingen met begeleiding van piano. VOCE bestaat uit twee gediplomeerde en ervaren zangeressen. Wij zingen alle stijlen en passen ons uiteraard aan aan jullie wensen! Materiaal wordt door ons meegenomen. Onze website (www.duovoce.be ) is in opbouw, maar wij zijn te beluisteren op youtube. Voor een link hiervan kan je ons contacteren op vocekava@gmail.com.
|
|
lizeth
|
13-2-2010 20:30:01
Hallo,
Misschien kunt u eens kijken en luisteren op www.losttracks.be
Groetjes, Lizeth
|
|
Ilse
|
17-2-2010 22:47:39
Dag Leen,
Ik weet niet wat je in gedachten had, maar misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info vind je op www.yune.be !
Groetjes, Ilse
|
|
David
|
22-2-2010 9:19:25
Leen,
Wij zijn een pasgetrouwd koppeltje uit de kempen. Mijn vrouwtje en ik luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
Wij hebben heel wat te bieden qua mogelijkheden: - solo man - solo vrouw - duetten - met muziekbanden - of met pianist
Voor meer info, mail ons.
Alvast succes met jullie grote dag.
Have fun
Groetjes,
David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Margot
|
13-4-2010 10:50:26
Hallo Leen,
Mocht je nog meer opties willen, kun je wellicht bij een goede vriendin van mij informeren, Patricia Foort. Zij heeft al aardig wat bruiloften met muziek opgeluisterd, dus misschien ook die van jullie. Zij heeft een eigen site www.patriciafoort.nl
Heel veel geluk samen.
Groetjes,
Margot
|
|
maarten
|
8-5-2010 18:15:38
fiogf49gjkf0d Beste, zeker ook eens kijken en luisteren naar www.muziekmoscow.be
Wij stonden o.a. op de huwelijksbeurs van Genk en Diest en kregen zeer enthousiaste reacties,
Mvg,
Maarten
|
|
Peter
|
7-6-2010 23:41:12
Hallo,
surf eens naar www.chelsy.be : Chelsy is topkwaliteit voor zowel mis als receptie of openingsdans
Succes
Peter
|
|
Kris
10-8-2013
|
30-7-2010 12:24:01
Hoi Leen,
vrienden van ons hadden een pianist en zangeres, Merry Marry. Heb geen gegevens bij de hand maar was wel prachtig.
Kris
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|