Terug naar overzicht
Kan je wat meer info geven? Wanneer gaat de huwelijksreis door? Hoelang willen jullie gaan? Binnen Europa? of mag verder ook? groetjes ellen
Het is voor de eerste 3weken van september.Voor zowel binnen als buiten Europa..Als we het zo opzoeken op internet zijn het vooral van die grote hotels all-in etc.(wat ook wel soms voordelen heeft..)maar we willen eigelijk echt graag iets kleiner..toch voor een huwelijksreis.En een mooie natuur omgeving..Alvast bedankt voor snelle reactie!Groetjes Johanna
Je kan via Joker iets boeken. Dan trek je het binnenland in bv. Cuba. Wij zijn zelf enkele jaren geleden op doorreis geweest door Thailand zonder iets op voorhand te boeken. We hadden gewoon veel gidsen gekocht waarin hotels vermeld stonden. In het begin van de vakantie verbleven we in kleine gastenkamers. En op het einde zijn we naar de meer toeristische streken getrokken en hebben we genoten van wat luxueuzere hotels. Kost bijna niets in vergelijking met all-inn toestanden en ik vind het ook een pak interessanter. Persoonlijk heb ik na 2 dagen wel genoeg van een zwembad en strandvakantie.
hey, voor verder weg in september heb ik persoonlijk alleen maar ervaring met Java en Bali. Bali vonden we beiden verschrikkelijk en Java viel best wel mee. Ikzelf denk direct aan Borneo of Sumatragroetjes
Johannawij wouden ook geen superdeluxe toeristische reis... en liefst iets dat we zelf met de auto doen: wanneer we in de auto stappen begint onze reis dus! :-)we hebben uiteindelijk gekozen voor zuid-oost frankrijk. Ik heb een boek gekocht 'logeren bij Belgen in frankrijk' en daaruit 3 B&B's gekozen. Elk in een eigen streek, een klein dorpje met prachtige natuur en cultuur. Voor ons is dit ideaal! Die boeken heb je over meerdere landen hoor, misschien ook iets voor jullie?Veel succes!
Ja misschien ook wel een leuk idee.Al bedankt voor de reacties hier. Echt heel fijn!Grtjesss
Hallo Johanna,Wij zijn 3weken door Costa Rica getrokken met de 4x4 als huwelijksreis. Vooraf Auto gehuurd en via internet de hotels gaande van eenvoudige tot superchique hotels en zelfs tentjes met enkel koud water! Het was subliem. De natuur, de wilde dieren, het samen zijn, het avontuur,...Echt een aanrader!Groetjes,Inge