Nu Online
Momenteel zijn er 719 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zwanger tegen trouw

1-2-2010 9:38:34
Hey bruidjes in spé, ik ontdekte dit weekend dat ik zwanger ben. Natuurlijk ben ik er super happy mee! Nu zou ik het graag geheimhouden tot de trouw. Zijn er mama's in spé die me kunnen vertellen hoe groot je buik is op 12 weken? Is ie echt al té zichtbaar.
Hoe kan ik dit best met mijn jurk doen?
Heb mijn eerste pas al gehad, en mijn jurk zat prima, meld ik dit best aan de winkel? Hebben jullie tips voor mij? Alvast bedankt.

Kathy
15-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 993

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-2-2010 9:49:39

Ik zou het sowieso melden aan de winkel! Ook zij kunnen er voor zorgen dat je buikje minder 'zichtbaar' is!

Groetjes,

Véro

shana
19-2-2010
 Meld misbruik1-2-2010 10:03:51

Hey Kathy,

ook ik merkte op 8 weken (was in december) dat ik zwanger was.
Ben sinds gisteren 12weken zwanger en dat buikje valt echt nogal mee. het ligt er gewoon aan of je veel eet of niet, ik bv laat de verleiding van snoepjes nu niet achterwege, omdat ik zowieso erna weer ga moeten dieeten, was toen net met infraligne begonnen, niet dat ik superdik ben, maar ja een vrouw moet zich goed voelen en liefst zonder buik dan ( als ge ni zwanger zijt e).
Ik ben vrijdag mijn kleed moeten gaan passen en zij hebben dit moeten aanpassen, nu bij mij komt dat denk ik meer door het eten, dus maak je geen zorgen.
Voor wanneer is de trouwdatum?
Bij ons 19februari 2010, is niet lang meer.

xxx shana.

Kathy
15-7-2010
 Meld misbruik1-2-2010 10:06:56

Bedankt voor de hulp! Dus als ik een beetje op mijn eten let, gewoon gezond eten en niet massaal begin te snoepen, zal mijn buikje nog meevallen op 12 weken. Mijn kleed is een maat 38, benieuwd of die in april nog past, dan trouw ik namelijk.

Carmen
23-10-2010
 Meld misbruik1-2-2010 10:23:32

Hi Kathy

Je bent gestopt met jouw pil voor jullie huwelijk? Ik twijfel net om dit te doen omdat ik niet met mijn regels wil zitten op de trouw maar aan de andere kant wil ik wel op tijd beginnen (stel dat het wat meer tijd vraagt).

Groetjes

Stephanie
10-7-2010
 Meld misbruik1-2-2010 10:53:08

Hoi Kathy

Proficiat! Ik denk wel dat je dit best kan melden bij de bruidswinkel. Je jurk mag ook niet te strak zitten he.

Een fijne zwangerschap en trouw toegewenst!

Liefs
Stephanie
10/07/2010

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 12:37:49

Hey Kathy,

Proficiat meiske!

Op onze trouw zal ik een 6 - 7 weken verder zijn, maar ik heb wel de winkel al verwittigd ;)
De meesten van onze 'collega's' beginnen problemen te krijgen met het knoopje van hun jeansbroek om en bij week 8 - 9. Ook rond week 12 zit het kleintje nog vrij laag. Veel gaat dus afhangen van de snit van je kleed ;))
Zelf ben ik nu een paar kilootjes kwijt, gewoon door gezonder te eten, bloos bloos, maar voor mijn buikje van een kleine 8 weken heb ik nu toch al een makkelijkere broek nodig!
Toch maar even naar de trouwwinkel dus he!

groetjes en nog eens een dikke proficiat!

Karla

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik1-2-2010 13:02:59

Dikke proficiat! Ik zou het toch ook melden hoor, in de winkel zullen ze dit wel vaker meegemaakt hebben!

heidi

Meld misbruik1-2-2010 13:09:51

een dikke proficiat, bij elke vrouw is het een beetje anders, bij mijn eerste zwangerschap zag je na 12 weken nog niet dat ik zwanger was, bij mijn tweede zwangerschap zag je het al na een 8tal weken en nu bij mijn 3de zwangerschap zag je het meteen. maar meld dit aan de winkel, dan houden ze er wel rekening mee.

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik1-2-2010 16:35:20

Proficiat met je zwangerschap. Hopelijk heb je niet teveel last van kwaaltjes en kan je ten volle genieten van je dag!

Om op je vraag te antwoorden... Bij mijn beide zwangerschappen begon mijn buikje pas rond 16 weken zichtbaar te worden.
Wat ik wel steeds had in het begin, 's morgens was mijn buik nog plat maar in de loop van de dag had die wel wat de neiging om op te zwellen (door misselijkheid, darmen die wat opspelen...).
Misschien hou je daar toch best rekening mee. 't Is natuurlijk het mooiste als je kleed perfect aansluit, maar als je tegen 's avonds wat opzwelt en niet meer comfortabel in je kleed zit, is het ook niet meer leuk.
Ik zou het dus zeker melden in de bruidswinkel en eventueel een week voor je huwelijk teruggaan voor een laatste pas.

groetjes,

Lieve
04/09/10

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik1-2-2010 18:19:09

Hoi
Een dikke proficiat! Als bruid in spe en vroedvrouw kan ik je vertellen dat er van een buikje nog echt niet veel te zien zal zijn op 12weken. Wel kunnen je borsten wat groeien en het kan dat je eventueel een beetje in het algemeen verdikt. Maar meestal valt dit tot dan echt nog niet op! Geniet er met volle teugen van!

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik1-2-2010 19:38:15

Alvast een dikke proficiat!!
Zelf heb ik nog geen ervaring met zwanger zijn maar het lijkt me super om zo net zwanger te zijn op je trouwdag. Het geeft die dag toch iets extra speciaal!
Ik heb eind 2009 te horen gekregen dat ik fulltime vast benoemd ben op school. Daar zaten we op te wachten voor aan kinderen te beginnen. Dus na de trouw... :-)))))))))
Je zegt dat je het wil geheim houden tot aan de trouw. Wil dat zeggen dat je het op die dag "openbaar" gaat maken? Lijkt me geweldig!!!
In ieder geval: veel succes en geniet ervan!
Groetjes
wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...