Terug naar overzicht
Ik vind het goed voor de mensen die moeite hebben om te kiezen... Geen slecht idee vind ik het, eerlijk gezegd... Je kan zelf kiezen...Bedankt om ons allemaal op de hoogte te brengen!!!!
Hey, staat er toevallig ook bij vanaf wanneer dit ingaat? Ik ben de kwestie al een tijdje aan het volgen via de website van de Kamer, maar daar staat het nog steeds als 'in bespreking'...
Zou ook wel willen weten vanaf wanneer dit ingaat. We moeten onze aangifte gaan doen voor 5 mei, dus we kunnen nog wel even wachten :-)
Is dat alleen voor het kerkelijk huwelijk of ook voor het wettelijk huwelijk?Want anders zou ik ook graag mijn broer vragen... Momenteel is mijn beste vriendin mijn eerste en enige getuige en geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om dat te veranderen, maar als het mogelijk is wil ik mijn broer er ook bij!! We trouwen enkel voor de wet btwgroetjeswendy
Dit is inderdaad voor de wet. Voor de kerk mag je zoveel getuigen hebben als je maar wil.Groetjes,Véro
Daarom dat ons landje zo moeilijk vooruit gaat... als ze daar zitten over discussieren terwijl er inderdaad wel belangrijkere zaken zijn!Sorry hoor, ik had het ook moeilijk om één getuige te kiezen, maar keuzes maken hoort nu eenmaal bij het leven, niemand is eraan dood gegaan...
Dus voor de wet kan je nu bv. 3 getuigen vragen en mijn verloofde 2? Ik en mijn verloofde hebben elk onze beste vriend en vriendin gekozen, maar als dit kan zou ik mijn 2 broers er ook voor willen vragen.
@Chloë: Dat kan inderdaad!
Mss een domme vraag maar als je dan meer getuigen neemt moet je dan zeggen wie eerste getuigen is en wie 2de enzo. ik wil mss wel 2 getuigen nemen. groetjes
Nope, alle getuigen zijn evenwaardig! ;-)