Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie nog huwelijksfeest in Waterhoek (Geetbets)

1-2-2010 11:01:08
Hallo allemaal ,

Gisteren was het opendeur van onze feestzaal. Na een bezoekje hieraan ben ik nog steeds super blij met onze keuze... Zelfs in de sneeuw ziet het er daat super mooi uit!

Ons huwelijksfeest zal daar doorgaan op 9 juli 2010.
Ik vroeg me dus af of er nog koppeltjes hun feest daar doen?

Groetjes Dorien
09.07.10

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 667

lies
10-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 14:53:40

Wij zijn zaterdag daar geweest om de wijnen te proeven. Onze bruiloft zal er doorgaan 10 april.
Wij hebben het volste vertrouwen in die zaak, die mensen doen niets anders he :) Nu zaterdag gaan we het menu vastleggen.

Groetjes!

Piepke
28-8-2010
 Meld misbruik1-2-2010 17:57:12

Ons feest gaat ook door in De Waterhoek. Wij zijn niet naar de opendeur, was wat ontgoocheld over de menu (waren vooral dingen die wij al zeker niet nemen). Vraag me af of je er ook gewoon kunt gaan eten op een zondag en (op voorhand) vragen dat ze een bepaald voorgerecht en hoofdgerecht maken...Ga er eens voor bellen denk ik.

Piepke
28/08/2010

lies
10-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 21:30:15

nee, dat van die menu dat vond ik ook :)zijn daarom enkel voor de wijn gegaan.
Wij zijn er een keer op zondag gaan eten voor het verrassingsmenu. Ik denk niet dat je de gerechten kan aanvragen die je mss zou kiezen op je trouw. Maar wij zijn gewoon eens gaan proeven om de algemene kwaliteit te testen. En dat was heeeel lekker :)
op zondag voor 20euro heb je: een klein hapje, voorgerecht, soep, hoofdgerecht en heerlijk dessert. Wij hadden wijn gekozen per glas en daar rekenden ze maar €2,50 voor. Zou dat zeker eens doen! Jammer dat hun menu's voor de feesten zelf zoveel duurder zijn :)
Ik zal jullie laten weten achteraf hoe onze menu is meegevallen :)

lies
10/04/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...