Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spiraaltje

1-2-2010 11:26:12
hallo,

Dit is mss een heeeeel rare vraag.
Maar ik heb al een hele tijd een spiraaltje. Heb er helemaal geen last van.
Nu het nadeel met spiraaltje is dat je je regels zo kunt krijgen en dus niet zoals de pil evt wat kunt verplaatsen.
De pil nemen is voor mij geen optie aangezien ik mijn hoofd nog zou verliezen als het niet vasthing ;o)
Maar zijn er eigenlijk mogelijkheden om dit toch uit te stellen.
Want stel je voor je regels op je trouw. Stel je voor dat je een "ongelukje" hebt met een wit kleed.
Pffff
Hebben er nog bruidjes dit probleem voor.
Ja kweet het een rare vraag.

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 571

T
10-9-2010
 Meld misbruik1-2-2010 11:44:53

Hey Nele,

je kan misschien (tijdelijk) overstappen op de nuvaring. Dit is een ring die inbrengt en gedurende 3 weken laat zitten. Moet je dus niet elke dag aan denken...
Je kan deze ook gewoon doornemen dus na je drie weken een nieuwe plaatsen.

Ikzelf gebruik die nu 4,5 jaar... het enige nadeel dat ik ondervind is dat je libido (en dus je goesting) nogal aan de lage kant zijn...soms heb ik ook last van pijn tijdens het vrijen.

Als tijdelijke oplossing om zeker eventuele ongelukjes zeker te vermijden kan je er misschien eens over nadenken of navragen bij je huisarts.

Groetjes
Tinne

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik1-2-2010 12:12:15

hey,

ikzelf heb ook al een 4 jaar een spiraaltje en heb sindsdien nooit nog mijn regels gehad.Ik zou mij er geen zorgen in maken.
Enkel de eerste maand waren er af en toe wat rode vlekjes in mijn slipje, maar sindsdien nooit meer last van gehad.

nele
17-7-2010
 Meld misbruik1-2-2010 12:14:29

hey Ellen,

Ik denk dat ik dan een ander spiraaltje heb dan u. Ik heb een koperspiraaltje en krijg nog altijd mijn regels door. Dus daardoor dat het wel lastig kan zijn met mijn kleed ;o)
Groetjes

Nele

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik1-2-2010 12:36:09

Er bestaan ook spiraaltjes die hormonen afgeven (of zo). van die soort krijg je dan normaalgezien je regels niet meer.

Misschien kan je je huidig spiraaltje vervangen door zo'n soort?

Groetjes,
Wendy

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik1-2-2010 14:58:07

volgens mij kan je dan best een hormoonpreparaat bijnemen om je regels uit te stellen, bijvoorbeeld een lichte pil, of een nuvaring zoals hier geopperd werd.
Een nieuwe spiraal steken als het nog geen 5j geleden is denk ik nogal zot geld en een fameuze ingreep :)

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik1-2-2010 17:15:11

Ik heb zelf ook een spiraaltje, ik krijg mijn regels altijd onverwachts, en ik kan bitter weinig doen om dit tegen te gaan.
Als ik dot moest voorhebben op de trouwdag heb ik dikke pech, echt verhelpen gaat toch niet :s

Vraag het eens na aan je gyneacoloog.

Mvg Liesbeth 7/05/2010

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik1-2-2010 20:20:56

ik heb ook een hormonenspiraal en ik krijg nog steeds lichte bloedingen. Daar zit ook helemaal geen patroon in, ik krijg mijn regels altijd onverwacht. Ik weet het alleen als ik de buikpijn voel komen. En als het op mijn trouwdag zover is, tja, dan is er geen weg terug. Ik zorg gewoon dat ik iets mee heb, just in case. Bij mij is het alleszinds niet zo dat het er ineens begint uit te stromen, dus ik maak mij weinig zorgen.

Groetjes,
Caroline

debby
23-10-2010
 Meld misbruik2-2-2010 13:13:38

Hey

kan je ni alleen die maand de pil doornemen?
ik heb een hormonenspiraal en ben dus zelden ongesteld maar soms komt da ineens dus heb aan de gyn een oplossing gevraagd
Ga de pil gewoon 1 maand doornemen ! Op die manier ben ik zeker dat ik op de trouw me daar geen zorgen moet overmaken !

Debs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...