Terug naar overzicht
ook ik heb dit nog, we zijn getrouwd op 16 Mei 2009, een hele mooie dag en ik denk er nog zeer veel aan, foto's kijken, film opzetten, trouwkleed bovenhalen. Nu denk ik wel aan 2 dingen, de geboorte van mijn derde zoontje (dit voor eind April), en zijn doop is geregeld voor 16 Mei 2010, dus die dag zijn we juist 1jaar gehuwd.
Ook ik heb nog heimwee...Misschien is een zelfhulpgroep geen slecht idee :-) Ben hier bijna dagelijks terug te vinden.@ HeidiSuperleuk! Proficiat!Ook wij waren vlak na ons huwelijk (1aug2008) zwanger. Eind april verwelkomden wijn ons zoontje en ook hij werd gedoopt op onze 1e huwelijksverjaardag. Erg leuk! Geniet er van!Groetjes Evy
Ook ik hang hier nog dagelijks rond, ook al ben ik sinds gisteren reeds een half jaar getrouwd... We zijn ondertussen wel al met ons volgende 'project' bezig! ;-)Groetjes,Véro
Hier nog eentje.... Van 1 augustus(184 dagen getrouwd). Ik kan't ook niet laten. Ben af en toe al eens blij dat ik iemand met iets kan verder helpen. Alhoewel ik minder en minder kan blijven helpen. groetjes, Carolina
Hallo,Wij zijn getrouwd op 9 mei. Ja ook ik heb nog steeds heimwee naar deze dag. Alles was perfect, iedereen tevreden en we hebben er van genoten maar het was toch te vlug voorbij. Ik zou hem zo nog eens overdoen, als dat kon.... .Ja een zelfhulpgroep is misschien een idee.Groeten, Annelies.
Verbazingwekkend dat zo'n fenomeen bestaat... Ik ga juist blij zijn als al dat geregel achter de rug ligt, 't is precies of ik leef voor niets anders meer, 't neemt al m'n tijd in beslag, dan nog zoektocht naar ons huisje en voltijds werken. Mag er niet aan denken dat er nog een "project" zich al zou aanmelden... :)
Wacht tot je getrouwd bent Kathleen, dan denk je daar misschien helemaal anders over ;-)Groetjes Evy551 dagen getrouwd
Hallo Ellen en de andere reeds getrouwden met heimwee,Ons huwelijk is nu bijna vier maanden achter de rug en ik heb echt zo van die dagen dat ik die voorbereidingen vreselijk mis.Tijdens de voorbereiding kon het aftellen niet snel genoeg gaan, maar nu heb ik zo'n spijt dat het voorbij is.Het was een schitterende dag waar we van iedere seconde genoten hebben! De huwelijksreis was prachtig...de foto's en de video ken ik intussen vanbuiten...soms zou ik de tijd zo graag nog eens terugdraaien...opnieuw dat ophalen thuis, de koets, de trouwbelofte,...Gelukkig heb ik mijn zinnen kunnen verzetten met de zoektocht naar een huisje en binnenkort beginnen we aan ons gezinnetje...kan ik opnieuw aftellen naar waarschijnlijk nog een mooiere dag...groetjes,Inge
Wij zijn nu 563 dagen gehuwd en ik zit nog wekelijks op dit forum!! Zodus je bent niet alleen!!Groetjes,Patricia